söndag 28 november 2010

Har haft en helt otroligt mysig helg! <3
Imorse tände vi första ljuset till frukost. Så nu närmar vi oss jul med stormsteg! :)
På förmiddan medans jag tvättade var X och T ute i snön med boben.. tror dom
var ute lite över en timme. Sen åt vi lunch. Pasta med lax i creme bonjour. Sjukt gott!

När jag hämtat tvätten på eftermiddan så åkte T på sin innebandymatch.

Jag och X tog boben till mamma och pappa för att adventsfika! :) Busa massor med
goaste lilla Abbe!
Väl hemma blev det kvällsfika. Bäddade i nytvättade sängkläder i mitt sovrum samt
lillpluttens. Åh det känns alltid så jävla frääscht! :)

Pluttas sover sen halv sju. Själv har jag förberett inför imorgon.

Nu ska jag kolla Gossip Girl och så kommer väl älsklingen snart efter sin match.
Så då blir det massa mys! <3>
också. Imorgon är det dags för jobb och dagis igen!
TACK MINA UNDERBARA KILLAR FÖR EN HEELT FANTASTISK HELG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bella! Charlotta här :) Tänkte att jag för en gång skull skulle skriva en rad i din blogg :) Är så mysigt att läsa dina inlägg, du är alltid så glad och positiv vilket även piggar upp andra :) Hälsa syster yster så mkt från mig! Kramar!

Bella sa...

Men heeej gumman!! :) Gud va längesen det var! Visste inte ens att du läser min blogg! :) Tänk att jag frågade Ellis om det var för två veckor sen, om hon träffat dig nånting och så. Skulle va så kul att ses! :)
Och tack för dina ord! Dom värmer!! KRAMAR