lördag 4 december 2010

Och så var det lördag!
Helgerna avlöser varann som fyrverkerier! Helt makalöst. :)
Blev hemma med X i torsdags.. den berömda hostan tog om. Tycker så synd
om lillhjärtat! Han var så trött på kvällen på torsdan.. började natta honom vid
18, och det brukar ju ta typ max 3min för han att somna. Men han hostade hela
tiden så gubben kunde inte slappna av. Till slut fick han följa med mig ut i soffan
och lägga sig med täcke och kudde och kura med mig. Hostan fortsatte men vid
halv tio tog tröttheten över så då knoppa han. Natten gick bra iaf.

Igår morse kom Danne och hämtade honom vid kvart i 8. Jag åkte och jobba.
Det hade gått helt ok hela dan för X och även nu inatt. Jobbade till 15.45 igår,
sen åkte jag hem till T direkt. Han hade gjort kaffe lagom tills jag kom så vi satt
och prata och drack en varsinn kopp. :) Sen hade han innebandymatch. Jag och
Titan var där och kollade. Före det hann jag med en snabbvisit hos Ellis, Mio och
Abbe. Gobitarna!! :) Grabbarna vann matchen iaf! :)

Efteråt åkte vi hem till T. Han hade gjort laxröra med pasta tidigare som vi värmde.
Så gott! Sen myste vi i soffan och kikade på Idol på tv4play. Måste säga att jag blev
lite smått chockad att Olle åkte ur. Men men.. Jay är ju fantastisk! :)

Jag klev upp vid halv 9 idag. Pettersson låg och drog sig. Men nu är han uppe iaf och
tufflar omkring i sin morgonrock och tofflor. Haha, så jävla söt! :) Kaffe och frukost är
på gång. Sen ska vi åka till Valbo en sväng och inhandla lite julklappar. Ikväll ska vi med
på firmafest med pappa och hans jobbkamrater. Övriga fam. Sundell följer också med. :)
Kommer bli skitkul! Bowling, 3rätters på Heartbreak och sen utgång!

Nu ska jag pussa lite på snyggingen min så blir det frukost!
Och måste säga att jag tycker det är skitkul att få reda på fler och fler som läser min blogg!
Man tror ju själv att det inte är så många. Och eftersom min kommentar-funktion varit UR
funktion så blev det ju svårt att kommentera. ;) Ni som vill och känner att ni orkar får gärna
skriva en kommentar till detta inlägg, så får jag se vilka som följer. Om ni vågar! ;)
HA EN FANTASTISK LÖRDAG!! Det kommer vi ha!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag är här och kikar:)

Anonym sa...

Haha..Gunilla ska jag väl skriva att det är annars så vet du ju inte:P

Anonym sa...

Jag läser, fast det vet du :)
Kram på dig stumpan/// Linda

Anonym sa...

Jaa läser :)/ Thyran

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Jag läser ju såklart! :)
Kram Emelie

Evelina sa...

Hej Hej :)

Jag kikar in då och då!

Anonym sa...

Hej gumsan! Nu vet du ju redan att jag läser :) Skulle vara jättekul att ses nåt, kanske kan försöka få till en lördag eller söndag med alla barn hemma hos Ellis?! Ha det så skoj ikväll! KRAMAR!! /Charlotta

Anonym sa...

jag brukar kika in här:)/ Björnson