måndag 6 december 2010

Nu är det sjukstuga på Ovansjövägen igen!
Och denna gången är det inte lillhjärtat som står för det, utan ME, MYSELF AND I!
Fyfaan säger jag bara! Kroppen känns som bly, och min hals ska vi inte tala om. Har
så jävla ont och hostan vill inte ge med sig. Den bästa kuren är väl egentligen att INTE
prata en massa.. men kan säga att det är en utmaning med lillplutten. ;) För det första så
kan man inte tillåta sig själv att slappna av riktigt eftersom man har en till liten människa
att ta hand om. För det andra så får jag sjukt dåligt samvete när jag ligger i soffan och får
titta på när han leker! :( Men han är då för himla duktig min älskade son! Han liksom förstår
att mamma inte alls är som vanligt, så det är inte tal om nå trots eller nånting. Vi har iaf lyckats
gjort lite småsaker tillsammans, tog med han på en promenad till affären. Så har vi målat med
vattenfärg och kollat på film. :)

T kom hit efter han jobbat idag. Han såg ju inte pigg ut för 5öre! Han sa själv att han frös

himla mkt. Han fick låna min örontemp och mkt riktigt, han låg ju på nästan 39graders feber!
Stackars gubben min.. han fick lite lagad mat iaf, sen åkte han hem och så skrev han godnatt
sms vid strax efter 19. Då är man inte frisk! Och han som gjorde första dan på sitt nya jobb
idag. Tycker så synd om han. Både X och jag blev himla glad över att få träffa han en stund
iaf. :) Hoppas både han och jag blir friska fort!

X somnade vid halv sju. Sen dess har jag varit knäpptyst och druckit flera koppar te. Legat
i soffan och tyckt allmänt synd om mig själv. Vilket man får göra ibland. :)

2 kommentarer:

Erica sa...

Krya på dig! =)

Bella sa...

Tack Erica!! :)