tisdag 7 december 2010

Jamen det här är ju så kul så jag skrattar omkull mig från datastolen snart!!
Natten till idag.. säger bara FYY FAAN! Jag har suttit upp i sängen och
hostat hela natten, eller hela, fick väl 2tim sömn iaf! Yaaay! Som tur var så
har jag en trött son som sov till kvart över 8 imorse. Och när man hör hans
GOD MORGON MAMMA! så kan man ju inte bli annat än glad.

Dagen har varit underbar hur som. Trots att jag är sjuk. X är verkligen världens
goaste som inte kräver så mkt av sin sjuka mamma. :) Idag har han velat kolla
på en massa youtube-klipp på Zlatan samtidigt som han sprang omkring och
spelade fotboll i v-rummet. Och det enda han ville att jag skulle göra var att
starta de olika klippen samt agera publik! :) Vi tog en liten promenad efter lunch,
uppskattat för lillprinsen. Själv kändes det som om jag skulle sprungit 5mil när vi
kom hem! Blev lite eftermiddagsfika för oss. Sen skrev vi en önskelista till Tomten,
för imorgon kväll är det tomte-smyg med dagis. Och dit SKA jag gå med X.
Han ser så oerhört mkt fram emot det! :)

Imorgon ska han få gå på dagis några timmar iaf.
Vet inte om det är jag som bara varit helt bortkommen, men jag visste verkligen
inte att han får göra det när man som förälder är sjuk! Så länge man inte har typ
magsjuka då. Så stort TACK till Camilla Pålsson, en dagisfröken, som var snäll
och skrev det till mig! :) Han är så rastlös av att vara hemma nu, så imorgon får
han äta frukost hemma, så lämnar jag han på dagis vid halv 9, 9.. och hämtar han
vid 14 - 15 tiden. Då har han fått leka av sig, och jag passar på att vila min stackars
hals. Det är ju som sagt en utmaning med min lilla pratkvarn till kille. :)

Sen hoppas jag verkligen att det blir jobb på torsdag. Torsdag kväll är det planerat
att X ska sova hos sin mormor o morfar, något han också ser fram emot. Är julfest
på jobbet. Blir väl dock inte att dricka nå för en annan. Men skulle vara kul att vara
med på mat osv.
Neej, nu ska jag slänga mig i soffan med en kopp te och bara vara tyst. Saknar T så
jag blir tokig snart!!! Stackarn ligger fortf. hemma med feber. :(


Lillplutten, go och glad redan här! :)

Inga kommentarer: