fredag 17 december 2010

Så har denna vecka gått och jag är nog fan 100% återställd nu! :)
Trodde aldrig att denna helvetes virusinfektion skulle gå över.
Jag har världens bästa Tomas som ställt upp och hjälpt till med lite
allt möjligt under tiden jag varit sjuk. Fantastisk är DU!

Idag var dagis stängt pga planeringsdag. T klev upp och åkte till jobbet
imorse, jag och X sov vidare till kvart över 8. Åt mysfrukost, packade
och lekte lite innan vi åkte till Sandviken till 12. Mötte upp Danne, pussade
hejdå en massa på plutten så gick dom vidare för att äta lunch tillsammans.
Dannes helg. Själv strosade jag omkring lite.. och jag trodde ju inte att det
var sant när den grå-stickade-klänningen jag trånat efter var på REA!! Så
självklart köpte jag den. Tittat på den läänge, men tyckte inte att den var värd
400 spänn. Nu fick jag den för 199! Tackar! :)

Gick hem till älsklingen och åt lunch. Sen kom han äntligen hem vid halv tre.
Körde lite catwalk såklart med nya klänningen, och med hans blick och uttryck
så blev jag ännu mer nöjd! :) Vi myste i soffan, sen gjorde han sig iordning och
åkte på lagfest vid 18. Själv gick jag och hämtade en pizza på Verona och köpte
en godispåse från Hemmakväll. Har precis sköljt ur färgen från huvudet, så nu är
det nyfärgat också. Alltid lika skönt! Men jag drar ju alltid ut på det så länge för
att det är tråkigt! :)

Har småkikat lite på The Notebook som gick på tv4+.. nu har jag landat i soffan
med Tomas mjukisbyxor och huvtröja. Mm luktar som han! :) Nu tänkte jag dra
igång Sex and the City 2 och se den för andra gången! Längtar tills älsklingen kommer
hem inatt och pussas! <3

My baby!

Inga kommentarer: