söndag 19 december 2010

Så var den berömda söndagen här!
Har haft en helt underbar helg tillsammans med min älskling.
Igår sov vi ut.. till 10.30 närmare bestämt. Eller jag iaf, T kom
upp en halvtimme senare lite smått sliten. :) Åt frukost tillsammans
och myste i soffan. På eftermiddan drog vi till Gävle en sväng.
Fixade sista klapparna till T's syskonbarn. Sen hälsade vi på Linda,
Joel och lilla Malou. :)

När vi kom hemt till T så började han med maten, och jag började
med julklappsinslagning! Vi åt oss PROPPmätta på kycklingfilé, ris
och sweetchilisås samt grönsaker. Aaah det är så gott så jag blir lika
galen varje gång! :) Efter maten fortsatte jag och slog in resten av alla
klappar så dom är färdiga! Så skönt! Tänk att jag har inte känt nå jul-
stress alls i år. Ingenting. Blev klar med mina julklappar för ca 3 veckor
sen.
När jag var klar så kröp vi upp i soffan och började kolla på Inception.
Vi var verkligen fast i den, fast vid tolv var båda så trött så vi bestämde
oss för att se forts. idag. Klev upp tidigt idag, runt halv 9. Åt frukost, T
var ju tvungen att prova sin ägg-kokare också som han köpte igår. :)
Vi har legat i soffan i stort sett hela dan med tända ljus. Kollade forts. av
Inception och HERREGUD vilken BRA film! Sjukt bra! Så se den om ni
inte har gjort det! :)
Vid halv tre åkte vi och hämtade lillhjärtat hos hans pappa.
T släppte av oss och åkte på match direkt. Jag och X har lyssnat
på julmusik, ätit skumtomtar och klätt julgranen tillsammans! Så mysigt och
han var så himla duktig. Han märkte heller inte att jag bakom hans rygg gick
och flyttade julpynt som han hängt kanske 4st på samma kvist. Haha.
Resultatet blev iaf kanonbra! Vi avslutade med mat framför Karlsson på Taket.
Strax efter 18 somnade han, själv tog jag en dusch och förberedde allt för jobb
och dagis tills imorn. Kollat Gossip Girl och nu är det bara skit på tv. Älsklingen
är snart här och då blir det soffan igen och slappkolla nån serie! :)

Så, allt som allt, en kanon underbar helg! :)
Och fr.o.m imorn är det verkligen JULVECKA! Ho ho ho!

Inga kommentarer: