fredag 24 december 2010

Så var julafton snart till ända! :)
Xander har firat med sin pappa i år. Men på söndag kör vi en "extra" julafton
med min familj och då får han våra paket! :)

Morgonen började med frukost och mys med min älskade Tomas!

Vi gav varann våra julklappar då.. älsklingen fick en Dolce & Gabbana parfym
av mig som han suktat efter. Vi kom överens om att bara köpa nåt litet till varann,
eftersom han fyllde år nyligen och jag fyller år i januari. Men Tomas hade köpt en
KAMERA till mig!! Aaaah jag blev helt tårögd! Tusen tack igen baby!! :)

Förmiddagen spenderade vi i Hillsta hos min syster med min familj. Blev lite julmat
och umgänge. På eftermiddan åkte vi till T's syster i Långshyttan och firade med hans
familj! Har haft en underbar dag! På kvällen myste vi ner oss i hans soffa igen och kollade
på Svensson Svensson. :) Strax efter halv tio gick T och la sig för han måste upp och jobba
12 timmars imorgon. Imorgon kväll hämtar vi hem Xander, och på Annandagen blir det som
sagt att vara med min familj och dela ut julklappar. På kvällen då åker han tillbaka till Danne
igen och är med honom en vecka. Sen kommer plutten hem och firar Nyårsafton med mig &
T och på Nyårsdagen åker han till sin pappa ytterligare en vecka. Så han får 2 veckors jullov!
:) Har fört över massa bilder till datorn.. och här kommer ett smakprov på dagen, resten finns
på facebook! :)


Syster Ellis & hennes goa Abbe! :)
Jag dagen till ära! :P

Tomas och hans familj i Långshyttan! :)

Fina älsklingen med hans systerdotter Lilly! :)

Jag och älsklingen hos han på kvällen..
JAG ÄLSKAR DIG!<3>



Inga kommentarer: