lördag 25 december 2010

God fortsättning! :)
Klev upp kl 9 imorse.. jag har inte ens reagerat över att Tomas

larm ringt och att han hållt på här för att sen åka till jobbet före
6.. trött? :)

Jag & Tomas har kommit överens om att vi kommer att ge hans

och mina paket tills Xander ikväll. Planen var ju imorgon, men
T vill ju gärna se pluttens min när han får hans paket, plus att det
känns lite taskigt om han ska öppna paketen i Hillsta imorgon
eftermiddag och sen åka till sin pappa på kvällen.. han kommer
ju inte hinna leka nå med de nya sakerna då. Så så får det bli! :)
Och älsklingen jobbar ju 12 timmars imorn igen så han kan inte
va med på utdelningen då.
T slutar jobba kl 18 så då åker vi & hämtar lillhjärtat, sen blir
det kvällsmat och julklappar! Själv så blev det en slappdag idag.
Hemskt skönt. Myskläder och inga måsten. Ska ta mig en sväng
till ICA Maxi nu bara & handla för kvällen.
TJING! :)

Myskläder vare ja! :)

Inga kommentarer: