söndag 26 december 2010

Igår blev det MYS för mig och mitt lilla gotroll!
Blev ju tyvärr lite ändrade planer då T blev satt på ett annat jobb och
blev tvungen att jobba över. :/ Men han kom hit och myste med mig strax
efter 22 iaf! :) X fick ju sina julklappar från oss igår. Han blev överlycklig!
Han är verkligen tacksam för varenda grej han får, leksaker som spel! :)
Plutten och jag åt middag i v-rummet till Toy Story 3 som jag köpte åt han
igår. Blev potatisgratäng, vinmarinerad kassler och sallad. Smaskens!
Vi avslutade kvällen mysandes under en filt med Noblesse choklad och jul-
must i vinglas.. :)

Utav Tomas syster Karin m. familj så fick X två jättefina tröjor och två par
strumpor med Blixten McQueen på, och utav T's mamma och Sigge fick han
3 st biobiljetter. Så plutten, älsklingen och jag ska gå på bio nånting framöver! :)

T åkte och jobbade vid tjugo över 7 imorse. Jag och X sov vidare till 8.15.
Sen startade vi dagen med en god frukost och såg forts. av Toy Story med
tända ljus i hela v-rummet. X leker för fullt med sina nya saker nu och sen blir
det lunch innan vi beger oss upp till systeryster i Hillsta. Ska vara med min familj,
äta tomtegröt och så blir det fler julklappar! :) Till kvällen åker X tillbaka till sin
pappa och jag ska hem till älsklingen.
GOD FORTSÄTTNING! :)

Av Tomas fick X bl.a. den här arbetsbänken.. :)

Av mig fick han bl.a. en Blixten McQueen laptop. Lek o lär.. :)


Skrutten under våran middag igår kväll..
som vanligt i bara kalsonger! Haha

Inga kommentarer: