tisdag 28 december 2010

Så var julen över för detta år!
Man längtar så mycket och så är det över på ett POFF!
Har iaf haft en fantastiskt mysig jul, och nästa år blir det ännu
bättre när X är hos oss på julafton! Jag och Danne delade upp
det bra iaf så det känns skönt. X har varit hos sin pappa sen i
söndags kväll, kommer hem till mig på torsdag, firar nyårsafton
med mig och Tomas och sen åker han tillbaka till sin pappa på
nyårsdagen och är med han en vecka till innan han kommer till
mig igen. Danne har tagit pappledigt i 2 veckor. Härligt för dom
att få tid tillsammans!

Just nu är det fotboll på tv. Älsklingen har jobbat så mkt på sistone
så när Man United skulle spela så kan jag knappast säga nej. :)
Jag passar på och bloggar lite istället & så blir det mys och sen sängen.

Hittills har veckan gått snabbt. Hoppas att det fortsätter så! Jag och
T har planerat mat & efterrätt osv inför Nyårsafton med X. Vi ska
ha tid för varann bara vi tre! Längtar!
Strosade på stan en sväng idag efter jobbet innan jag gick hem till
älsklingen. Men alltså jag orkar inte med alla rea-kåta människor så
jag lämnade Lindex med 3st nya trosor.. som förövrigt INTE var på
rea! Typiskt! :)
Kom hem till T.. han var tvungen att jobba över lite så jag passade
på att diska, duscha osv. T hämtade upp mat från Jensas åt oss påväg
hem vid halv åtta. Och nu är vi utslagna kämpar i soffan! :) Fick godnatt
samtal av gotrollet! <3>


Nu ska jag pussa på min fina älskling! Mums! ;)

Inga kommentarer: