torsdag 30 december 2010

Äntligen har jag fått gå på Nyårs-ledigt! :)
Jobbade bara till 13 idag och gud så skönt det var, så nu är jag hemma.
T slutade också tidigare idag så nu är han och handlar en sväng och sen
plockar han upp X hos hans pappa påväg hit! Gud va jag längtar efter
mina killar! Och speciellt lillplutten då som jag inte träffat sen i söndags!
Imorgon är det Nyårsafton, för er som missat det menar jag, och då blir
det massa mys och god mat med efterrätt med mina favvokillar!

Jag gick på stan en sväng igår och köpte lite nytt åt X.. och sen gick jag
och inhandlade maten för imorgon. Åt kvällsmat med T som skönt nog inte
behövde jobba över så mkt igår, och sen åkte vi hem till Joel, Linda o lilla
Malou och fick födelsedagsfika. Joel fyllde år! :) Och vi blev ju där till typ
halv tio. Tog en snabbdusch hos älsklingen innan vi la oss. Poff så har jobb-
dagen gått och nu är det LEDIGT ända tills på måndag! :)


Dessa nya plagg väntar lilla X när han kommer hem! :)
3par nya kalsonger, 5pack strumpor, ett par byxor o en tröja..

Inga kommentarer: