torsdag 30 december 2010

Vilken otroligt mysig eftermiddag/kväll vi har haft!
X har ju spenderat mestadels av tiden med att ha varit Zlatan och spelat fotboll! Haha
Och jag då, jag skulle ENDAST agera publik enligt han. Vi har iaf också lagt pussel
och poat lite med en pärlplatta. Men fotbollen tog över återigen! :)
Min pappa kom hit en sväng och hälsade på. Han och lillplutten kramades en massa
och tittade Youtube klipp på Zlatan-mål! :) När pappsen åkt så gjorde jag kvällsmat.
Fick bli lite lätt så här serverades det korv och makaroner. T hade åkt iväg en sväng
för att flytta sin skoter, och självklart provköra lite! ;) Han fick mat när han kom hem
och X gjorde han sällskap för att diskutera lite skoter.

Efter lite fotbollande igen, så kröp vi tre upp i soffan och kollade på Toy Story, åt chips

och drack äpplecider. Supermyyyys! Chipsen hade ju inte jag räknat med alls, det var T
som hade köpt dom. Men man är ju inte omöjlig om man säger så!

Mitt lilla hjärta somnade strax efter 20. Jag och älsklingen kollade på Victoria Secret
Fashion Show, och sen när hockeyn började kl 21 så smög jag iväg till datorn! :)
Har roat mig med att läsa lite bloggar som jag varit dålig på på sistone. Nu ska jag
tillbaka till soffan för det är tydligen inte så långt kvar av matchen.. men oavsett längd
så är det ändå för mkt sport för mig! ;)

Inga kommentarer: