fredag 31 december 2010


Xanders fyrhjuling som han fick av sin morfar o mormor i julklapp!
Behöver jag skriva att han är NÖJD!? :)

Jag och lillplutten klev upp halv 9 imorse. Kokade ägg, bryggde kaffe osv och så kom
älsklingen upp till 9 och åt frukost med oss. Riktigt härligt med tända ljus och morgon-
konversationer. :) Jag har diskat och bäddat sängarna medans T och X har lirat lite match.
T har gett sig iväg en sväng för att åka lite skoter. X spelar fotboll för fullt och lyssnar på
musik. Strax dags att hoppa in i duschen för mig. På eftermiddan ska vi gå och hälsa på
min mamma och pappa. Så det blir en promenad med gotrollet bak på bob! :)
Ikväll ska det ätas god mat, efterrätt och mysas för oss tre som jag skrivit tidigare.
Hoppas på att X håller sig vaken lite längre än till 20.00! :)
ÖNSKAR ER ALLA EN FANTASTISK DAG/KVÄLL/NATT och ETT GOTT NYTT ÅR! :)

Inga kommentarer: