lördag 1 januari 2011

-
Åh vilken fantastiskt underbar Nyårsafton jag hade!
Mina älskade favoritkillar, god mat och MASSOR av mys..

kan inte begära mer! :) Vi körde igång alla tre på kvällskvisten
med partyhattar och tutor. Älsklingen stod för matlagningen (TUSEN TACK igen!)
och jag och skrutten gjorde han sällskap i köket. Spelade Memory
och drack alkoholfri äpplecider ur vinglas. :) Och maten sen då, scheisse!
Så grymt jävla gott var det! Vet inte hur länge vi satt vid matbordet och åt
och pratade om allt möjligt. Sen blev det massa bus i v-rummet. X och T
orkade ju konstigt nog spela fotboll efteråt. Ska försöka få upp ett videoklipp
på hur dom härjade runt här. :)

Vi tände ljus och åt efterrätten i v-rummet. X lyckades hålla sig vaken till kl 22!
Sen slocknade han som ett ljus på 2 min. Jag och älsklingen fortsatte mysa och
var vakna ända till kl 02.

På eftermiddan idag skjutsade T tillbaka lillhjärtat till sin pappa. Tomheten kom
på en gång. :( Men han var så glad över att få åka dit! :) T åkte hem till sig och
tog sig en tupplur. Vi står inför en tuff vecka nu, han och Joel har nattjobb i 7-10
nätter framöver. Så jag och älsklingen ska kämpa för att få ihop lite kvalitetstid.
Dock blir det ju svårt då han måste få sova på dagarna, och när jag kommer jobba
så är jag hemma vid 17, och han börjar 18. Men nånting ska vi kunna fixa! :)
Fick mess av älsklingen som tackade för en supermysig gårdag. :)
Själv så har jag en förkylning som bestämt sig för att ta om. Så jag tar det bara
lugnt hemma ikväll. Har kikat massa tv och nu hamnade jag här. Har även tvättat
så det känns skönt. Forts. med det imorgonbitti. Ska bl.a skölja upp X's Spiderman
bäddset som han fått i julklapp och bädda i det så det är klart tills han kommer hem
i slutet av veckan. :)
TACK TILL MINA ÄLSKADE KILLAR SOM GJORDE MIN NYÅRSAFTON
TILL DEN BÄSTA HITTILLS! ÄLSKAR ER SÅ OBESKRIVLIGT MKT!!!
Om en timme ska jag kika på Mamma Mia som går på tv. Har ju
inte sett den än. Så vi får se hur den är!

Jag och plutten :)

Min lilla pruppis! :)

God mat med mina favvisar!

Mina älskade älsklingar!
Choklad här o var på X och trötta båda två efter all gotta! :)

2 kommentarer:

Fia sa...

Ni ser ut o haft en himla mysig nyår! Gott nytt år till er!
Jag har också börjat blogg nu så om du vill läsa är det bara att fråga efter lösenordet :)
Kram Fia

Bella sa...

Tusen tack och detsamma! :)
Klart jag vill läsa!! Skicka bloggnamnet och lösenordet i ett meddelande på facebook. Om det går bra? :) KRAM!!