lördag 22 januari 2011

-
Gud vilken fantastisk början på min 25-årsdag! :)
Spenderade fredagen hemma hos älsklingen och njöt av god mat och Let's Dance.
Xander är hos sin pappa i helgen..
Så imorse, kom älsklingen insjungandes med frukost på säng och en bukett med 10st
stora röda rosor! :) Underbara människa! Öppnade mitt paket från han som innehöll:
2 000:- i presentkort i Valbo Köpcentrum!!? Aaaaah! Jag blev lite smått chockad! :)
Han vet ju hur jag är när det kommer till att handla kläder till mig själv osv.. blir ju för
det mest nånting åt Xander istället. Och guuuud nu ska jag shoppa! :) 2 000 spänn!!
Fattade ingenting! Haha. Måste ha sett superfånig ut! :) Förutom detta så ska han OCKSÅ
bjuda ut mig på middag och bio i Gävle ikväll! Fan va han skämmer bort mig! :) Vi ska gå
och se "Love and other drugs" som han tydligen snappat upp att jag vill se och kom ihåg
namnet på. Såå gulligt att han går på den med mig när det egentligen inte är hans typ av film!
:)
TUSEN TUSEN TUSEN MEGA TACK MIN UNDERBARA, FINA ÄLSKLING!
Jag är hemma en sväng nu. T är ju lite mer rastlös av sig, så jag har släppt ut han på lite
skoteråka! :) Han hämtar upp mig sen så åker vi hem till han, piffar upp oss och sen beger
vi oss mot Gävle!

4 kommentarer:

Erica sa...

Gud va mysigt =) Grattis igen!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen gumman!! Kramar /Charlotta

Anonym sa...

Meeen shiiit!! vilken present :) guuud så avis jag blev nu! Stort grattis igen gumman :) Kramar Fia

Anonym sa...

Tack Bella!! Finns inte så mycket att säga, det gör bara ont, så ont! Många kramar.. /Fia