måndag 31 januari 2011

-
Här kommer ett inlägg efter 1 veckas uppehåll! :D
Har inte alls tagit mig tid till att skriva..

Förra söndagen så kom ju min familj och kalasade för mig.
Summa sumarum av mina presenter blev från;
mamma och pappa - 1 200:- presentkort i Valbo Köpcentrum
syster Ellis - 500:- presentkort Valbo Köpcentrum
syster Titan och Kim - 500:- kontant
syster Sandra och Calle - 500:- kontant
farmor och farfar - 500:- kontant

Så lägger vi på älsklingens presentkort på 2 000:-!!
Holy schmoly! 3 700:- att skämma bort mig själv för i Valbo Köpcentrum.
Sen så kom Tomas familj hit i lördags och kalasade för mig i efterskott, och
vad fick jag av dom!? 1 200:- presentkort på IKEA! Aaah helt sinnes! :)
Vissa kan tycka att det är tråkigt med presentkort, jag älskar det! Känns ju
helt fantastiskt nu när jag kan strosa runt i Valbo och välja själv. :)
SUPERMEGA TACK IGEN TILL ALLA! <3>
Annars då.. haft en underbar helg med båda mina grabbar! I lördags natt åkte
älsklingen och Sjö mot Skavsta flyplats och sen vidare mot England för fotbolls-
resan T fick av mig i 25års present. Han var ju som ett litet barn dan före julafton
på lördagen! Haha. Men nu börjar jag nästan ångra mig för jag saknar han såå mkt!
;) Nejdå, nog för att jag saknar han men jag vet att han har det fantastiskt där borta.

Efter jobb och dagis idag så lagade jag och Xander mat tillsammans och sen rev vi
av en redig fotbollsmatch. Och jisses, fortsätter hans fotbollsintresse såhär så vette
tusan vad det ska bli av honom! :) Va in och tittade på lilla gohjärtat nyss där han
sover så sött.. min skatt!

Nu ska jag bara invänta kvälls-samtal från min snygging,
sen blir det baske mig sängen! :)

1 kommentar:

Sofie sa...

Men åh så skoj, nu har jag ju hittat till din blogg också, änu en blogg att läsa ;P

Håller med dig Bella, de får inte dröja allt för länge till nästa tjejträff ;D

PUSS