söndag 2 januari 2011

-
Men vilken jävla dag! Här har det verkligen inte stressats för 5öre!

Om det nu verkar som att jag är ironisk så är jag faktiskt inte det! :)
Vaknade kl 9 imorse, efter att ha sovit 7tim var jag totalt utvilad.
Kollade mobilen o hade fått ett så fint sms av älsklingen när han hade
lagt sig vid 7tiden imorse efter nattjobbet! :)
Gjorde frukost och drack kaffe i lugnan ro, dreglade framför tvn..
Stefan Sauk var med på Nyhetsmorgon. Måste säga att den där karln
har något speciellt över sig! ;)
Fortsatte med tvätten idag. Sköljde upp X's nya Spiderman bäddset m.m.

När jag ätit lunch så kröp jag upp i soffan under en filt med en kopp kaffe
och där fastnade jag. I 3 timmar!! Kollade på E True Hollywood Story;
Desperate Housewives.
Intressant då man fick se karriär o privatliv om samtliga skådespelerskor.
Dom har då inte glidit på en räkmacka iaf kan man säga.

När kl slog 16 så hämtade jag all tvätt. Sen diskade jag, plockade, dammsög
och moppade golven. Samt bäddade nytt. Luktar gott och fräscht överallt! :)
T ringde när han vaknat, och nu är han tillbaka på jobbet igen och ska köra
nattpass igen. Förstår inte hur han orkar. Speciellt inte eftersom det kommer
bli 10 nätter i rad. Han har lovat att han ska ta ut mig på middag efter det pga
tiden vi får vara ifrån varann. Gullponken! :) Nu ska jag ta en skön dusch, sen
äta något. Sen blir det slappa deluxe! Kl 21 ska jag kolla på Good luck Chuck
som går på 4an ikväll. Snaska chips o dip och sen blir det sova för imorgon är
det dags för jobb igen!
HA EN UNDERBAR KVÄLL! :)


Ska bli så kul att se lillhjärtats min när han kommer hem
nästa helg och ser hans säng med Spiderman täcket i! :)

Inga kommentarer: