söndag 16 januari 2011

-
Söndag, oh söndag!

Nu har jag haft konstant huvudvärk i ca 1½ dygn. Mycket trevligt! :D
Har nyss legat och vilat en sväng. X är hos min lillasyster Titan för hon
fyller år idag. T skjutsade dit han när han skulle på fotbollsträning och
så hämtar han upp honom efteråt. Jag kände att jag passar på och vilar
medans. Vilket var helt ok för Titan, men hon blev överlycklig över att
iaf X kunde komma! :)

Dagen hittills har bestått av tvätt för min del. T tog med sig X ut strax
före vi åt lunch, det var nån lampa på bilen som skulle fixas.. så X tog
ju självklart med sig sin verktygslåda ut! Haha
Älsklingen han varit så gullig och tagit på sig all underhållning med X
så jag fått ta det lugnt. Och det märks att plutten blir väldigt mallig när
han får göra saker på tu man hand med T! :)

Igår åt vi potatisgratäng, fläskfilé och sallad till kvällsmat. Och jisses
vad X åt! Jag och T satt och gapade och berömde han. Sen så kom
det ju fram att "Man måste ju äta mkt vet ni, det gör Zlatan, därför är
han så stor och stark! Vill ni känna på mina muskler nu??" Haha.
Efteråt blev det mys i soffan och X fick sitt lördagsgodis. När han hade
somnat så tog jag och älsklingen fram vårat, och så började vi kolla på
en film med Samuel L. Jackson.. kan den ha hetat Unthinkable? Hur som,
så jävla RÅ film! Usch.. var tvungen att avbryta den, så får T se forts. själv
nångång. Vi slötittade på nån annan film istället, som jag inte har en aning
om vad den hette! :)

Har precis tagit en dusch så det känns lite bättre. Pallar inte sån här värk i
huvudet på jobbet imorgon!


Xander i soffan imorse..
han kollade på Djungelboken på T's dator medans
jag gjorde frukost! :)

Del av v-rummet..

..och såhär söt va X när han skulle iväg på kalas.
Tog på han skjorta o byxor, så sa han att han ville
fixa frillan också! :)

Inga kommentarer: