fredag 14 januari 2011

-
Och så var det fredag! God damnit, FRIDAY!
Jobbat och stått i hela veckan. Har märkts på X att det var första veckan
tillbaka på dagis efter hans julledighet. Han har varit så trött på kvällarna..
lill hjärtat! :)
Jag och T pratade häromdan om att gud va härligt det känns när han endast
jobbar dagtid och vi träffas både på morgnarna och kvällarna. Han har kört
oss till dagis varje morgon då det klaffar perfekt med när vi ska dit och till
han börjar jobbet. :) Även om jag tycker om den där promenaden med X,
så är det inte liiika förtjusande längre när det känns som att det varit vinter
och -345 grader i ett år typ! I onsdags hämtade han även X från dagis.
Jag kom hem och då ville han laga mat så jag kunde spela massa fotboll m.
plutten. Såå otroligt underbar är han! :)

Vi har haft hemgångsmål denna veckan, hade bara liite kvar utav det idag
när vi kom till jobbet. Och när slutade vi då? Jo men 11.45 istället för 15.45!
FANTSTISKT! Hämtade X på dagis fem över 12.. han hade ju precis ätit
lunch då, så tog vi bobben och gick till Berglunds och fikade tillsammans. Till
X's stora förtjusning så var ju också tomten där! ;) Han och hans fru har bjudit
hem oss på fika hos dom till sommaren, dom tyckte att X skulle få se hur tomten
bor. Dom är ju för söta!!

Idag har det varit mor och son mys!
Tog tag i att damma, dammsuga och moppa golven nästan direkt vi kom hem så
det skulle bli klart inför helgen. Sen har det spelats fotboll osv. Lyckades hålla X
vaken till kl 19.. men han var så trött gubben! Innan han somnade så åt vi iaf chips,
drack ramlösa och kollade barntv. :)
Min kärlek är på 25års fest! Han ville så gärna att jag skulle följa med, men jag
kände så starkt att jag vill inte skaffa barnvakt och lämna bort X ikväll när han varit
borta så mkt under jul och nyår, och åker till sin pappa nästa helg igen. Och det ångrar
jag inte för en sekund! :)
Nu ska jag kolla på Let's Dance! Som jag förövrigt hade lyckats glömt bort till jag
såg reklamen vid kvart över sju! HA EN TREVLIG KVÄLL!

Trött liten kille igår kväll.. sittandes i sin puffsäck
och kollade på barntv.. :)


Och efter duschen ville han kolla Zlatan-klipp
på Youtube innan han skulle sova! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

En gammal flört som började höra av sig lite igen i somras men som jag tyvärr lät gå då jag satsade mina kort på att få det bra med C.. Men vilket misstag!! En 10 poängare som var så jäkla fin rakt igenom och ärlig. Men någon annan tjej upptäckte också de fina sidorna och de fann varandra. Men men så är det..får vara glad för att hon fick sig en toppenkille istället :/ haha..

Kram Fia