fredag 11 mars 2011

Gah, fortfarande mätt!
Lillpruppas och jag gjorde lax, potatis grönsaker osv
till kvällsmat. Gud va den ungen älskar fisk!
När vi ätit klart och jag diskat så landade vi i soffan
och kollade på barntv. Han fick även en Daimstrut att
mumsa på. Supernöjd! :D Men gud så trött han var!
Han kämpade flitigt för att kunna se klart Pomos Piano
som slutade 18.30. Innan det ens var slut så började han
ta av sig matchstället för att sen kunna ta på pyjamasen!
Efter de vanliga kvällsbestyren så somnade han gott och
jag hör från hans rum så djupt han sover.. :)
Snart kommer min fina älskling. Han har varit och tränat.
Blir soffhäng och Let's Dance!
Och dra mig baklänges men jag ska äta ostkrokar! Fifan va
gott det ska bli. Det är tusan i mej inte ofta man äter det
nuförtiden.. men så kommer ett sug så finisen skulle köpa
med det! :D
HOPPAS NI HAR EN TREVLIG OCH MYSIG KVÄLL!
Det ska vi ha.. :D

Inga kommentarer: