söndag 13 mars 2011

Åh fantastiskt underbara helg!
Egentligen så skulle Xander varit med sin pappa i helgen,
men pga att Danne hade en grej inbokat med jobbet så va
han med mig och Tomas. :D Xander blev ju självklart ledsen
över att han inte skulle vara med sin pappa, så vi bestämde
oss för att göra nåt för att underlätta! På fredan sa vi till pluttas
att vi minsann skulle åka på en överrasknings-tripp på lördan.
Han var i EXTAS! Frågade vart vi skulle 1000ggr men vi höll
minen. :D Gissa om han blev överlycklig när vi kom till Leklandet
i Gävle? :) Helt salig! Där var vi i 4tim, med ett kort break på 15
min för lunch. Sen hälsade vi på mamms o papps, sen gjorde T
helstekt fläskfilé inlindad i bacon och potatisgratäng till det. :D
MUUUMS! Efter det blev det mys i soffan och lördagsgodis för X's
del. När han somnat blev det Mello och chips för oss!
Idag har varit en lugn o skön dag.. T drog iväg för att åka skoter på
förmiddan, jag och X tvättade, lekte, åt lunch och sen promenerade
vi upp till syster och kussisarna uppe i Hillsta. Gobitar!
Pluttas och Mio klädde av sig till kalsonger och lekte jaga. Haha.
Väl hemma igen så blev det reprisen av Mello då X ville se det.
Och han var ju nöjdare än nöjdast över att Saade vann. Hans idol! :D
Han somnade superfort vid 18.30. Jag har duschat o förberett för imorn.
Snart kommer älsklingen hit med mys-mat åt oss.. Kebabrulle!
Soffhäng hela kvällen!
Dags för jobb imorgon igen efter min sjuk-vecka. Känns fint! :)
Lite onyttig helg dock.. men vad gör det om 100 år? ;D

Inga kommentarer: