lördag 19 mars 2011

Kunde inte ha fått en bättre start denna lördag!
Älsklingen väckte mig 9.30 med frukost på säng! :D
Helt fantastiskt! Kaffe, kokta ägg, yoghurt och så hade
han varit iväg och köpt färskt nybakat bröd från Berglunds
bageri här snett mittemot! :) Underbara, fina människa!
Så förutom att få det, en sovmorgon och morgonmys så
strålade ju solen utan dess like! Kan säga att det blev ju
för mig att använda skinnjackan för första gången i år när
vi sen åkte till Valbo. :)
Blev bra fynd där.. nya vårskor (VITA :D), 2koftor, 2klänningar,
skjorta med bälte, tub-sjal, 2 leggings, en Adidas tröja från
InterSport och en Buzzlightyear ryggsäck åt Xander. Som han
frågat efter en sån men dom jag sett har varit för stora. Men
nuså kommer han få sig en riktig överraskning imorgon när han
kommer hem! :D Det fina var ju att koftorna, klänningarna och
vårskorna köpte jag med det sista jag hade kvar av presentkorten
från jag fyllde år! :) Så nu är det lite tillskott i vårgarderoben för
min del också.
T släppte av mig här hemma sen åkte han till Sandviken.. dom har
avslutning med innebandyn ikväll så dom skulle bowla och gå på relax
osv. Jag hade ju planerat att ta mig för lite roligheter, men jag känner
mig trött och har lite smått ont i huvudet, så jag har istället bestämt
mig för att ligga hemma i soffan med lösgodis och kolla på premiären
av Körslaget ikväll. Lite egentid sådär!
Tänk att jag tycker såå mkt om musiken i filmen Juno..
texterna är så ovanliga och musiken är helt enkelt skön att slö-lyssna på!

http://www.youtube.com/watch?v=-N3BjVMWziE


Inga kommentarer: