söndag 20 mars 2011

Konstigt dedär med sömn.. igår blev jag VÄCKT avTomas kl 9.30
efter att ha sovit 9½ tim, kände migutvilad och pigg då. Idag
vaknade jag av mig själv7.40, pigg som en bergsget efter ca
6tim sömn! :) Har fått i mig frukost och druckit både en och
två koppar kaffe.
Kvällen igår var precis vad jag behövde! Lugn kväll i soffan
med lite gotta och inga måsten. Somnade t.o.m av en sväng.. :P
Fick ett godnatt-samtal från älsklingen när han kom hem 23.30..
Just denna stund är han och hämtar lillhjärtat hos hans pappa!
Danne ska iväg på bandyfinalen så pruppas kommer hem tidigare
idag. Inte mig emot alls! :) Han hade sagt till Danne att han ville
äta frukost hemma, även T ska äta så jag har kokat ägg och
dukat fram åt dom. Ska bli kul att se X's min när han får sin nya
ryggsäck! :D
Sjukt skönt idag att jag tvättade och städade i torsdags! Annars
brukar ju det vara på rutin på söndagar. Tog en liten extra svängom
med dammsugaren igår bara. T och jag ska väl ge oss på och rensa
avloppet till badkaret. Inte konstigt med stopp med mängden hår jag
tappar från skallen! Känner jag X rätt så ska han säkert hjälpa till med
sin verktygslåda! :)
Sen får vi se vad som händer resten av dagen.. inga planer, vilket är
otroligt skönt!
UNDERBART VÄDER FÖRÖVRIGT! :D

Inga kommentarer: