torsdag 10 mars 2011

Går sakta men säkert framåt..
men ack så trött jag är. Vilket jag till en viss del inte
kan förstå med tanke på att jag vilar mestadels av tiden
under dagarna. Känns i kroppen som att det är påväg åt
rätt håll. Blir hemma imorgon iaf..
Tidigare ikväll skulle X hjälpa till o duka fram för kvällsfika.
Ser ni hans "långa" hår? :) Han håller ju på och spar ut till
samma frisyr som Zlatan.. känner inte att det finns någon
grund till att tacka nej till det. Både hans far och jag har sagt
att det får han självklart göra, och att han får säga till om han
tycker det blir så långt så det blir jobbigt.. hans svar på det var;
"Jag vill ha långt hår som fladdrar när jag spelar.. som Zlatan!"
Haha.. underbara unge! :D
Vi har ju också ramat in hans Diplom som han fick efter att ha åkt
Blåbärsloppet.. en tillfällig ram då det var den enda jag hade nu,
men ska fixa en färgad ram sen. Den står iaf på byrån i hans rum!
Har tänt ljus och nu ska jag krypa ner under en filt i soffan, men
först göra en kopp te!
Te + Bafucin Mint = LYCKA FÖR MIN HALS!

Inga kommentarer: