måndag 7 mars 2011

KAN INTE TRO ATT DET ÄR SANT!!
För en stund sen bokade jag och T biljetter till Cat Stevens på Hovet
i Stockholm i början av maj! Detta är verkligen en dröm som går i
uppfyllelse för mig! Trodde aldrig jag skulle få se honom LIVE i mitt
liv. HELT FANTASTISKT!
Tomas fick ju även i 25års present av sin familj, vilket dom hade samlat
ihop så jag kan följa med på också, en resa till Stockholm där han fick
välja på att provköra Ferrari eller Lamborgini. Blir ni förvånad över att han
valt en 500 hästars Lamborgini? :P
Vi ska bo på hotell 2 nätter, och nu har vi alltså bokat in Cat Stevens
samma helg. Kommer ju bli SINNES!
Så slänger vi till lite shopping på det! :D Längtar så jag håller på
och spricker nu!
Kan säga att det är något jag behöver fokusera på nu när jag gått och blivit
sjuk igen! Fattar inte.. men jag tror att det beror på att folk på jobbet kommer
tillbaka för tidigt.. så det går bara runt runt. I slutet av förra veckan så var vi
11-12 st på vårat projekt som i vanliga fall är en styrka på 22 pers! Trodde
verkligen jag hade klarat mig dock. Har haft lite små-känningar av halsen i
helgen men inge farligt. Men inatt vaknade jag av att jag svettades som en
gris! Vilket jag gjort hela dan blandat med att frysa som jag vet inte vad!
Plus att jag har huvudvärk, halsont, otroligt ont i magen och revbenen..
jisses mina revben.. känns som att nån sparkat på dom! :( Inte okej!
T skjutsar X till dagis imorgonbitti så får han vara där i några timmar och
leka så jag kan vila. Har druckit te ikväll för halsen.. sen prisar jag Ipren!
Vad gjorde jag utan Ipren?


CAT STEVENS DÅ! Mmm..

Nu.. också känd som Yusuf Islam.
Visste ni förresten att hans mamma kom
ifrån Gävle? :)

Inga kommentarer: