tisdag 8 mars 2011

Nu vill jag bara bli frisk!
För det första så trodde jag inte att det fanns en chans för mig
att bli sjuk igen på ett tag med tanke på att jag ganska nyligen
var det. Huvudvärken har tack o lov släppt! Men fortfarande ont
i halsen och magen ska vi inte tala om. Förstår inte vad som
försigår där.. jag mår absolut inte illa, men den är ostabil och
så är det som en blandning mellan mensvärk och magknip...
plus ömt vid revbenen. Och så feber såklart!
Xander har varit och lekt av sig på dagis.
T skjutsade honom dit honom imorse. Jag gick och hämtade han
strax före 14. Känns nu som om jag sprungit 1 mil! Då kan jag
informera om att det tar 10 min fram o tillbaka. :-S
Det är ju iaf fettisdagen idag! Svängde in på Berglunds med X
påvägen hem, eftersom det ligger bredvid där vi bor. Plutten tyckte
att det var skojigt att få äta en semla m. mjölk till mellis istället för
macka. Vilket jag berättade för han att det är enda gången man får
göra så! :) Jag fick i mig kanske 4 tuggor av min.. men hungern är inte
den största just nu. Ska lägga mig i soffan nu och kolla på X när han
tvättar sina bilar. Han har precis spelat fotboll och behövde vila sa
han. :)
Notera även "tomten" och "tomtemor" uppe vid bilden.. inte helt olikt? :D

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, va gullig du är! Skönt att man kan lita på dig :-) Krya på dig! Kram