torsdag 24 mars 2011

Torsdag idag.. vilket innebär fredag imorgon!
I förrgår trodde jag att det skulle bli jobb o dagis idag och imorgon.
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
Idag har X varit feberfri.. hostan hänger i. Sen pga att dagis såklart
har sin regel när det gäller att barnet ska ha varit feberfri 24h plus
äta någorlunda ordentligt, så blir vi hemma imorgon också! Men även
om det inte är samma hysteri över fredagen när man varit hemma en
hel vecka som när man jobbar, så känns det ändå förjävla fint! :D
Och det bästa av allt är att det går åt rätt håll med fina lilla hjärtat!

Idag slog mig också tanken, att jag inte har varit UTE i dagsljus sen
i lördags.. (!!) Plutten kom ju hem i söndagsmorse, och det var då han
fick febern. Känns rätt sjukt.. man har ju gått omkring som ett spektakel
hela veckan.. osminkad, pyjamasbyxor har varvats m. mjukisbyxor, tshirt,
huvtröja, you name it! Och visst är det skönt ibland! Men nu känner jag
verkligen för att få göra mig fiiin.. kommer väl tillfälle i helgen! :)
Pettersson lär väl få klämma på en rumpa med leggings på istället för
hängiga mjukisar! Ha haa.. ;P
Har stått och tittat ut genom köksfönstren idag och beundrat solen..
skiter i att det blåser, solen gör mig så GLAD! :D

X somnade även ikväll strax efter 18. Jag beeer om att han är feberfri
imorgon. Isf så har jag lovat honom en liten promenad.
Nu har T kommit hem från sin träning, så nu slänger vi oss i soffan och
kollar på American Idol! :)

Inga kommentarer: