onsdag 23 mars 2011

Tänk att jag aldrig lär mig att inte ropa HEJ!?
Det gick så bra under dagen igår.. X var praktiskt taget feberfri
och hostan var nästan som bortblåst. Idag fortsatte det inte riktigt
så.. morgon-tempen var redan den högre än igår morse. Hostade lite
mer än igår. Och efter lunch låg tempen på 38.2..
Vi har haft en supermysig dag! Kramats, kollat film, X har badat och
så har vi målat osv. Mot eftermiddan/kvällen började han bli så trött.
Han åt någorlunda med kvällsmat, som bestod av potatis, fiskpinnar,
remouladsås och kokta grönsaker. Efter det var han helt slut. Tog
temp innan tandborstningen och den låg på 38.4.. :( Så i med ipren
och hostmedicin. Sen knoppade han kl 18.10! Tog nog inte ens en
halvminut innan han blundade. Älskade gohjärtat!
Som sagt.. igår ropade jag hej, idag.. inte så mkt! :P


T drog iväg på möte med Storviks IF strax före 19.
Själv tog jag mig en förjävla skön dusch! Landade i soffan en sväng
och åt upp resten av min Marabou. Hade ju lätt kunnat dragit i mig en
till i bara farten, just därför tur att jag inte hade nå mer! :)
Återstår och se hur lillpruppas mår imorgon. Han verkar satsa på dedär
att sova bort sjukdomen på nätterna iaf.. natten till idag sov han trots
allt 14 tim. (!!!) med ett litet host-avbrott bara. Makalösa unge! :D

Kl 21 är det banne mig dags för Greys Anatomy igen..
1 tim av dregel för min del! ;P

1 kommentar:

Frida sa...

Lilla plutten! Hoppas han blir frisk snart! Kram!