söndag 10 april 2011

Och så var vi här..
Nackdelen med att veckorna går så fort är att även helgerna gör det! Men i fredags får jag nog skylla mig själv lite. X och jag hade myskväll. T var iväg och drack bärs och bastade med fotbollsgrabbarna. Vi åt god mat och myste framför Bompa. 20.10 somnade X.. jag satte mig i soffan och tänkte för mig själv att ska jag hålla mig vaken så är jag tvungen att gå och duscha för att piggna till. Joo tjeena! 20.30 somnade jag på soffan och vaknade 23.30!! Det var den fredagskvällen det. Men jag var väl i extra behov av sömn eller nåt.. antar jag! :)

Igår morse vid frukost åkte T iväg på träningsläger med fotbollen. Plutten o jag åt frukost tsm och gud så det blåste ute! Jag hade lovat X att vi skulle åka in på vår- marknaden i Sandviken. Jag var verkligen i valet och kvalet.. men till slut bestämde jag mig för att vi skulle åka. Dock förberedde jag honom på att blåser det föör mkt så blir vi där en stund bara. Men det gick ju bra! Såg värre ut inifrån än när man väl var ute! Så vi hade en hel dag i Viken han och jag. Strosade omkring, åkte karuseller (antalet ggr), lunchade på McDonald's som jag lovat, åkte mer karuseller och slutligen så köpte vi nya vårskor, gummistövlar och lite påfyllning av kalsonger till honom. Såg även ett par jättefina vita puma skor till X.. men dom får vänta lite. Roligt att ha såna till andra tillfällen sen. Stövlarna och de andra skorna valde han helt själv! :D Så nöjd!


Vi blev där i nästan 4 tim och bara en stund efter att vi kom hem så kom T. Vi gjorde hemmagjord pizza och myste i soffan. Plutten fick sitt lördagsgodis. Sen när han somnade vid 20 så kollade älsklingen och jag film och åt lite chips och dip. Blev filmen Wallstreet och den var väl helt ok. :) X började ju även hosta igen i fredags. Tydligen har det varit många barn på dagis som det tagit om på. Och innan han skulle sova igår så tog jag temp på han och den stod på 38... Vi blir hemma imorgon. Hostan har avtagit lite idag. Men tempen är fortf. lite sådär. Så vi riskerar inget. Och definitivt inte med hans tendens till feberkramp. Nu ska jag ge X ett bad. Pettson drog precis iväg på match. Hööres!

Inga kommentarer: