söndag 22 maj 2011

...här sitter jag alldeles ensammen..
T gick precis & la sig och pluttas somnade strax före 19.
Så sjukt härligt att ha han hemma igen! :D

I fredags slutade jag 14.45. X blev hämtad av sin pappa
redan 11.15 på förmiddan. Såå sprallig liten kille som vaknade
på fredagsmorgonen! :) Åkte hem till älsklingen jag.. han va
ju hemma från jobbet både tors & fre pga en fotskada från
en fotbollsmatch förra veckan. Stackarn kunde ju knappt gå
i torsdags! Vi slappade i soffan, sen gjorde vi ett ryck och
åkte upp till Ellis & kottarna. Titan, Kim, mamma & pappa va
också där. Umgicks lite innan vi åkte till viken och hämtade
en El Taco pizza från American. Åkte hem och mölade i
soffan medans vi kollade på Life As We Know It om jag inte
minna fel på namnet.. den var bra iaf!

Igår morse vaknade jag 06.45!! Kunde inte somna om alls,
kände mig helt utvilad så det var bara att traska upp! :)
Åt frukost i soffan & glodde tv. Tog en dusch vid halv 10
och när jag kom ut så hade T vaknat iaf. :)
Hade det otroligt slappt fram till eftermiddan.. vi hade ju
planer på att fixa T's lägenhet samt röja lite i min. Men vi
avvaktade med besked från spekulanten, så vi njöt av
ledigheten istället! :) Drog ut till Malmjärn och mamma &
pappas stuga en sväng.. Ellis, Mio, Abbe, Titan & Kim var
också där. T hjälpte pappa med lite bygge. Sen var vi hem
en snabbis innan jag skjutsade älsklingen till Storvik för
att dricka lite öl med kompisar. Jag skulle också varit med
men jag hyrde film och åkte hem till soffan med en påse
lantchips istället. Kändes skönt med lite ensamtid!
Hämtade Pettson strax efter tolv iaf.

Idag blev det sovmorgon till 10! Slappat och varit på
fotbollsmatch innan vi åkte och hämtade lillhjärtat vid 17.
Blev fläskfilé, klyftpotatis, bea & sallad till middag! Suuper!
X var såå trött efter att ha busat hela dan. Först hade dom
varit på tågmuseumet i Gävle, Byggare Bob var där! :) Sen
hade dom lekt en massa efter det.

Det har kollats Gossip Girl, Segemyhr & Two and a half men
plus att vi snaskat lösgodis! :) Strax dags att gå och sova
även för mig. Imorgon och på tisdag är vi LEDIGA jag & X!!
Så sjukt skönt! Ingen söndagsångest alls! :P Imorgon ska
vi hälsa på på mitt jobb en sväng. Något X ser mkt fram emot!
Allt som allt.. sköön slapp helg som kändes välbehövligt! Och
ledigheten är inte slut än! :D

Inga kommentarer: