tisdag 17 maj 2011

Världens segaste veckodag = Tisdag!
Och så är det bara, tiden går såå saakta så sakta så
man håller på & blir tokig! Trodde aldrig jobbdagen skulle
ta slut! Minuterna kröp fram!

Älsklingen åkte hem & började på med maten medans jag
hämtade pluttas. Känner mig så bortskämd m. matlagningen!
Iofs står jag för städningen av dessa 85 kvadratmeter, samt
allt tvättande, så jag antar vi kompletterar varandra. Men
ändå, känns gudomligt att få slå sig ner till maten. Jag är ju
sån att mat ser jag som ett nödvändigt måste.. det måste/ska
lagas men det är ju inte speciellt roligt. T däremot, detta är
lite utav hans passion! Han är den i detta förhållandet som sitter
på recept.nu för att leta på nya maträtter. :D

Hur som, efter maten diskade jag, T blev upphämtad för match
och X satt & lekte på sitt rum. Jag gjorde honom sällskap och
körde bilrace på bilmattan. Sen åkte han & jag till återvinningen
en sväng. Han var så duktig och skulle hjälpa till! :) Han sover
sen 19 efter lite mer lek & nattsaga. Själv landade jag i soffan
och tog mig inte härifrån på typ 40 min. Då tog jag en dusch &
nu sitter jag här igen. I väntan på Desperate Housewives! :D
T kommer väl inte hem förrän vid 21.45 snåret. Så då får vi
snabbmysa innan sovdags!

På fredag åker X till sin pappa. På lördagen ska det sista fixas
i T's lägenhet innan den ska ut för försäljning. Själv ska jag ta
tag i förråden nere i källaren & rensa ut det som inte behövs så
han kan ställa in massa saker som han behöver ha där.
Även fast han är här jämt nu och har varit senaste månaderna,
så kommer det ändå kännas EXTRA speciellt när hans lägenhet
är såld & han bor här officiellt! :) X är så lycklig över det också!
JAG ÄR LYCKLIG!! :D
Ondag imorgon så nu är det bannemej helg snart!

Inga kommentarer: