måndag 16 maj 2011

Imorse ringde klockan 05.15, slut på helg & dags för jobb!
Väckte plutten strax före 6.00 i vanlig ordning för sedvanligt
morgonmys innan dagis.

Dagen vettetusan vart den tog vägen!? Förmiddagen gick
förbannat segt, men sen sa det bara svisch så var det dags
& sluta! T åkte hem direkt efter jobbet för att påbörja maten,
jag hämtade plutten på dagis.. och vi fastnade på skolgården
en sväng & spelade lite fotboll. Han är ju så faschinerad av
den där skolgården! Pratar om att han minsann också ska gå
där när han blir större, som kusin Millie! :) Sen promenerade
vi i lugnan ro hemåt.. stannade & tittade på maskar osv.
Väl hemma bjöd älsklingen oss på torsk & äggsås m. potatis!
Guud så gott det var! Jag har inte kunnat äta det sen jag var
liten då jag av nån konstig anledning inte tyckte om det då?
Hmm.. men Pettsson kan han! :D

Medans jag diskade så tog X ett bad & T gjorde honom
sällskap inne i badrummet. Han skulle raka sig & det tycker X
är såå kul! Så han duttar på skum på kinderna så sitter han m.
en spade och drar. Haha. T åkte iväg för att knäppa nå kort för
innebandyn. Pluttas ville bada "ääända tills nattsagan!" sa han.
Så när vi tvättat håret & gjort klart m. tandborstning så läste
jag, och sen fick han läsa samma bok igen. :) Sen somnade han
strax efter 19.

Jag har duschat och gjort klart för imorgon, snyggingen min kom
nyss hem. Så nu blir det mys i soffan! :)

Inga kommentarer: