lördag 28 maj 2011

Gud så trött jag är nu! :)
Känner mig total slapp i helaste kroppen.
Varit full rulle hela dagen!

Igår kväll var man ju som vanligt gristrött när det var
fredag. Förstår inte! Kl 15.45 VARJE fredag när jag är
påväg hem från jobbet så känns det som att jag blir
knockad! T hämtade X från dagis lite tidigare igår, sen
hade dom minsann varit på Berglunds & köpt med sig
bullar hem & fikat tsm! Godingar! :)
Dom gav sig ut för att lira lite fotboll så jag gjorde
hemmagjord pizza under tiden. X hade önskat chips till
igårkväll, men han var såå trött när vi åt pizzan så han
sa att han ville spara dom & gå och lägga sig istället.
Gounge! Va bara att borsta tänderna efter maten sen
sprang han till sin säng. Själv höll jag mig vaken ända
till 22! ;)

Idag slog X upp ögonen kl 06.42! Och just då var jag
otroligt glad över att jag la mig när jag gjorde för jag
kände mig helt utvilad! :) Vi gick upp & myste i soffan
innan vi duka fram frukost. Yoghurt, müsli, skinkmacka
& så kaffe för min del såklart! Jag tog en dusch medans
pluttas kollade på barntv & sen ville han ta ett bad. :)
T kom luffsandes upp vid 8.30.
Sen efter lunch så skjutsade vi in T till hans lgh. Dom
kom & kikade på den igen, och under tiden så åkte jag
& X in till Valbo & köpte en ny cykel m. stödhjul åt han.
En Toy Story cykel med matchande hjälm & så en extra
tuta såklart! :) Handlade även present till Lewi som ska
grattas imorgon. Superlycklig över sin nya cykel så åkte
vi & hämtade upp T, sen vidare mot Kungsgårn' & hem
till mamma & pappa eftersom hjärtat ville visa upp den! :)

Sen landade vi hemma ett tag. Åt lite mellis och T och jag
drog i oss lite kaffe. Kvällen spenderar han i Storvik hos
Danne m. grabbarna för att kolla på CL-finalen! Jag & X
åkte in till Sandviken på cruisingen en sväng. Strosa omkring
och sen åt vi på McDonald's. Strosade lite till innan vi tillslut
åkte hem för lite lördagsgodis, vilket X inte skulle ha när det
kom till kritan för han ville cykla lite innan han skulle sova
istället. Vilket han gjorde, inomhus! :P Helt otroligt men han
höll sig vaken till kl 21 idag. Det är inte vanligt inte! I vanliga
fall brukar vi inte svänga ut så mkt med tiderna på helgerna
just för att han inte ska ställa om sig till dagis. Men kan säga
att det brukar inte va några problem alls. Och det är ju bara
cruising i viken 1 gång/år! :)

Mjukiskläder på & soffan hägrar m. chips & film! :)

Inga kommentarer: