söndag 15 maj 2011

Nu var det längesen igen! :)
Inga andra bortförklaringar än att jag bara inte tagit mig tid på
sistone. Men nu så föll lusten in så nu kommer det ett inlägg! :)
Tänker ju inte sammanfatta senaste månaden, men däremot så
förra helgen var jag och älsklingen på våran Stockholms-tripp!!

Gud så underbart vi hade det! Åkte på fredagen på kvällskvisten.
När vi kom fram till Park In Hotell i Hammarby Sjöstad så var vi på
hotellrummet en sväng & gjorde oss iordning, sen promenderade vi
till en restaurang och åt GOOD mat. Hanns inte med så mkt mer än
det. Vi gick till Hemmakväll & köpte godis och sen la vi oss på den
megasköna sängen & njöt av lugn & ro! :) På lördagen klev vi upp
i tid, njöt av en fantastisk hotellfrukost för att senare bege oss till
Lamborgini-åkningen för Tomas. Shit han va ju som ett barn på
julafton! Haha. Sen drog vi en repa på stan. Jag fick äntligen gå
på min favvoaffär Monki. Blev en ny vårjacka, ett linne, en tröja &
en ny plånbok därifrån. :) Sen tillbaka till hotellet, piffade upp oss
och sen åt vi suupergod mat på hotellrestaurangen. Sen begav vi
oss till Hovet och CAT STEVENS konserten!!!! Guud jag kommer aldrig
glömma den kvällen! Fullsatt, sjuk jävla stämning & Cat/Yusuf.. vad
ska man säga? Han var ASGRYM! Finns ingenting jag kan skriva här
som gör konserten rättvisa! :)

Söndagmorgon packade vi, åt hotellfrukost och sen åkte vi hemåt.
Hämtade upp lillhjärtat påvägen hem, som varit hos sin pappa, och
Pettsson hann hem till sin fotbollsmatch. :)


Annars då.. veckorna rullar på snabbt som fan nu.
SNART är det SEMESTER! Juli månad för mig närmare bestämt! :)
Känns som att man nästan kan ta på det nu! :D
Denna helgen har varit toppen m. grabbarna mina! Igår var på
förmiddagen var vi på koutsläpp på en bondgård i Storvik. X var riktigt
prillig över att få se kossorna som kom utstudsandes i hagen efter att ha
varit instängda under vinterhalvåret. :) Efter det skjutsade vi T till Sjö
för han skulle hjälpa till att lägga golv i hans & Ericas nya radhus. Plutt
& jag åkte hem och åt tacos rester sen fredan, och sen åkte vi till syster
i Hillsta och umgicks helaste eftermiddagen! Sen åkte vi tillbaka till Storvik
och hämtade T. Hämtade med pizza hem. Efter vi ätit så skjutsade vi in
älsklingen till Alsen & grabbarna som skulle dricka öl och snacka skit. X & jag
åkte hem, tog på oss mjukiskläder och myste i soffan m. chips & godis till
ESC. Lillpruppas nickade till flera ggr men han skulle ju såklart se Eric Saade! :)
Men så fort han sjungit klart så ville han borsta tänderna & sova.
Idag efter lunch så åkte vi hem till T's mamma & Sigge på fika. Blev kvar där
ett bra tag. Sen veckohandlade vi mat i viken och efter kvällsmaten så somnade
X strax efter 18. Vi har kollat Gossip Girl och nu är det hockey så då roar jag mig
m. annat! :P Har vikt tvätt.. såå kuuul! Men alltid lika skönt när det är klart!
Måndag imorgon.. åter till jobb & dagis! Men ack så jag längtar till SEMESTER!!
Ciao! :)
Snart byter jag fan blogg för texten dampar varje gång i den här nu! Blir galen!

1 kommentar:

Isabell sa...

Nej men nu när jag tog bort bilderna jag lagt upp så funkar texten visst alldeles utmärkt! Grrrr