lördag 25 oktober 2008

Så satt man här igen... det bara kryper i hela kroppen på mig. Saknar danne såå fruktansvärt mkt!! Önskar att han vore här hemma. Vill bara kramas å pussas å att han ska hålla om mig sådär som han liksom är bäst på! Å få den där känslan att det faktiskt aldrig har funnits någon som har eller som kan hålla om mig på samma vis... längtar så as-jävla-mkt till nästa helg!! Hoppas iaf att han har det toppen på böljan blå.. det är han värd!

Idag vaknade jag och Xander 07.40 ca.. men så blev vi vakna ganska sent igår.. vi tittade på Idol å jag och fisen dansade å tokade oss så det stod härliga till. Ska jag vara ärlig så kommer jag knappt ens ihåg vem som sjöng vad eller ens om dom var bra.. var bara helt inne på mitt å Xanders tjoande å tjimmande! :-) Vi somnade gott båda två kan jag säga.. helt utmattade..

Lill screwty (lite speciellt uttal.. hi hi.) min fick ta ett litet morgonbad imorse.. sedan duschade jag. Så sov Xander en sväng, så blev det panerad torsk, potatis å gräddfilssås till lunch. Sedan brummade vi in till sandviken å hälsade på dannes mamma å syster. Måste säga att det kändes lite konstigt att vara där en lördag utan älsklingen. :-) Mia hade bakat en sockerkaka som stod i ugnen när vi kom. Mmmm!! Så det blev till å fika den å kaffe. Xander drack mjölk i vanlig ordning. Eftersom han inte får dricka saft så återstår det bara (iaf för oss) mjölk lr vatten. Å mjölk smakar väl en aaaning bättre till fika än vatten. :-) Blev en himla massa bus där. Vid 15.3o åkte vi vidare till syrran, Mattis å Mio. Ellis skulle på fest ikväll så jag blev tillfrågad att sköta sminkningen kvällen till ära. Men först åt Xander å Mio korv med mos. Tänk att dom är då lika galna i korv båda två! :-) Snackade med danne för 2456:e gången idag.. han ringde innan det var dags att lämna land. Du är go du min älskling! Xander å Mio sprang runt med skohon å de ena med de tredje å så tittade dom på lite barntv medans jag sminkade syrran. Ytterligare lite bus blev det innan jag å fisas åkte vid 18.30. Stannade till vid konsum å köpte gotta. Sedan tillbaka till Hillsta å så skjutsade vi Ellis till födelsedagsfesten som var längre upp i hillsta. Erbjöd mig det för det är ju inte såå himla kul när man står å göra sig fin å plattar håret å så ska man ut i detta jäklans blåsväder.. nä, vet nån vad, så vi skjutsade henne.. sen åkte vi hem. Jag förberedde välling å lekte sen med lilla plutten min. Önskar bara att han inte hade blivit trött så fort.. ville så gärna att han skulle vara vaken en stund till med mig så jag inte skulle känna mig så ensam.. men vid strax före 20 så var han trött å kom å sträckte sig efter mig.. så då blev det blöjbyte, pyjamas, tandborstning, värma välling å gosa lite medans han åt vällingen för att sedan somna på en gång. Jag antar att jag känner mig extra ensam eftersom vi är vana att ha danne hemma på helgerna..

Nu ska jag fortsätta.. blir nog inte långvarig ikväll. Känner mig redan trött. Å vid läggdags så blir det att sova med Xander som vanligt.. att få hålla hans lilla, lilla hand å somna är ju så MYSIGT!! Imorgon har jag lovat honom att vi ska tvätta. Han tycker ju att det är såå skoj å springa nere i tvättstugan. Han ska prova nycklarna i dörrhålen (går ju som tur är att ställa upp dom) och så brukar han sopa golvet. Ha ha.

Nämen god natt på er tröttslasar, och jippie jihoo på er som festar loss i lördags natten.. jag ska bara sitta här å avnjuta lite marabou choklad å ramlösa. Adjöss!

Jag och min underbara ängel i vintras..


Mina två älsklingar i somras..myys!

Inga kommentarer: