söndag 5 oktober 2008

Storm vare ja ....

God förmiddag må en säga ...
Blev ett ryck till vaknande idag. Xander tittade upp å sa som han säger varje morgon när han väcker mig; "Heeeeeej!" Heej sa jag å kurade med honom en liten stund .. så tittade jag på klockan å såg att den var 08.10. Oj oj sa jag till Xander, Musse Piggs Klubbhus hade börjat. Det går varje söndag å han äälskar det barnprogrammet. Så vi kastade oss upp o slängde oss i soffan å bytte kanal. Så vi hann se sista halvan av det iaf. Sen var det dags för frukost. Å efter det har det väl bara varit en massa bus. Ska ta å dammsuga lite här, men först för Xander sova middag .. vilket jag tror att blir snart. Han älskar ju å dammsuga med mig så det kan jag inte missunna honom. :-)

Blev ingen visit hos Forsse, Malin å Dante igår iaf. Forsse jobbade helg så vi skippade det. Åkte till Dannes mamma å syrra istället. Blev bjudna på lasagne .. mm va gott det var! ÄLSKAR Mias lasagne. Det gjorde Xander oxå. :-) Vi blev där ända till 17 iaf ... sen åkte vi hem. Åt lite kvällsmål. Sen myste jag, Danne å Xander till det lite å åt chokladpudding med grädde. NamNam sa Xander.

Somnade sjukt tidigt igår.. närmare bestämt FÖRE kl. 21!! Men så var jag pigg imorse när fisas vaknade. :-) Den här dagen kommer väl bara å bestå av tvättande och städande. Blåser å regnar idag och Xanders regnställ är ju på dagis så idag tar vi mysdag inne istället. Mot kvällningen ska han få bada så funderar jag på å göra en fruktsallad lr nåt... titta lite på Musse å mysa. Danne åker ju tillbaka till Sthlm idag ...

Nu börjar pluttas bli riktigt trött iaf.
Själv känner jag mig riktigt pigg.
Ha en bra dag i stormen! Tjing!

Inga kommentarer: