måndag 24 november 2008

Trött som ett mähää...

Orkar knappt hålla ögonen öppna..
sjukt trött.
Ja så var måndagen snart över. Tiden har gått fort idag. Klev ju upp imorse och herreguud vad det blåste!! Lät som att halva Kungsgårn' skulle komma in genom fönstren. Xander har fått vara hemma med sin mormor idag och bara myst. Moster Titan kom och fikade lite med honom på eftermiddan oxå. :-) Själv har jag jobbat. Åkte med sju bussen imorse. Men promenaden dit var inte rolig vill jag säga. Jisses, trodde ju att jag skulle få en gran eller nå andra diverse objekt i huvvet. Men jag klarade mig till busskuren helskinnad! Helt otroligt nog så var inte bussen många minuter sen. Skönt! Har umgåtts med Stina hela dagen som vanligt.. nu börjar det nästan bli läskigt här .. vi är ju så sjukt lika varann i allting, som jag skrivit tidigare. Men idag slog vi alla rekord när vi hade varsitt individuellt snack med våran coach. Vi skulle sätta upp personligt mål osv för dagen .. är ju så segt nu så jag sa 30 färdiga & 10 sålda. Så frågade Stina mig bara vad jag hade satt för mål. Det var nämligen så att den som hann först till sitt mål skulle vinna ett pris. Tror ni inte att Stina hade satt upp EXAKT SAMMA mål som jag?? Joodå. Ibland känns det som att vi är i varandras hjärnor och gräver. Sjukt kul iaf. VI skrattade iaf..

Mja.. 17.15 bussen hem som vanligt. Var hemma till 17.40. Xander blev så himla glad när jag kom hem! Såg ut som att han inte riktigt trodde att det var sant. Go hjärtat mitt!! Vi åt kvällsmat. Jag förberedde inför imorgonbitti. Sen så har vi bara busat! Vi har lekt jaga. Och så tycker Xander att det är jättekul när vi lägger oss ner på golvet å ska låtsas sova.. man måste oxå låtsas snarka då å såklart! Myste lite .. och nu sover han sen snart en timme. Är så drygt.. vill ju ha så mkt tid med honom som möjligt, å ändå så lär jag få han i säng i tid så han inte är alltför trött när jag väcker när han ska upp på dagis. Men snacka om att jag lär dra upp han då.. han är REDAN så att stryker jag han på ryggen och säger Good moorgon Xander gubben, så rullar han runt och fortsätter sova. Å så får jag hålla på tills jag till slut måste lyfta upp honom. Då vaknar han till och säger HEEEJ! Sen är han så glad. :-) Duktiga killen..

Men helt seriöst nu orkar jag inte skriva mer. Ögonen går bokstavligen talat i kors. Nu blir det hålla Xander i hand å somna finfint... God natt!

Inga kommentarer: