lördag 6 december 2008

in på natta...

Är så trött nu. Riktigt TRÖTT! skriver ett inlägg innan jag plumsar i säng.

Jobbade till 15.45 idag. Hämtade Xander på dagis direkt. Sen var det bara hem å packa allt han skulle ha med sig till danne. Körde brum brum in till sandviken och lämnade av pluttas. Ensamheten infinner sig i samma sekund jag säger hejdå. Snackade lite med danne. Sen åkte jag vidare till valbo. Köpte ett par byxor å en tröja. Har ju gått ner i vikt så alla byxor är stora som tält. Å nu menar jag inte detta som ett guud-jag-har-gått-ner-i-vikt-gud-va-jobbigt, självklart är det skönt att vara av med graviditetskilona.. men jag vill inte gå ner nå mer nu för jag har planer på att använda dessa byxor ett bra tag. Så äre. Åkte direkt till kerstin ifrån valbo. Vi köpte med oss pizza hem till henne (å david, men han var ej hemma) å så gluffsa vi i oss chips, dip å godis. Gott!! Dock blev jag alldeles för mätt. Hua. Men fortf. gott! Snackade massvis. Som jag sa till kerstin så är det så skönt med såna vänner man har som man inte behöver ringas hela tiden med, men när man träffas så är det lika som alltid. Dock håller jag med dig, kerstin, om att det inte behöver ta lika lång tid tills vi träffas nästa gång!

Hon och david måste ju ha den mest underbara katt jag träffat i hela mitt liv! Jag brukar ha lite svårt att förhålla mig till katter för jag tycker dom är hemskt oberäkneliga ibland.. men inte Vima! Åh myys katt! Låg i mitt knä och gosade medans jag kliade henne så skönt. Hon till o med sniffar en i ansiktet! Outstanding! Lilla Vima gumman ville inte heller att jag skulle åka hem. Frågade kerstin om hon var så mot alla lr om jag kunde känna mig speciell, hon sa att jag var speciell men där ljög hon så det sjöng om det! Ha ha.


Nu ska jag sooovaa.. saknar lillplutten min så himla, hemskt mycket! Känns konstigt när man inte får krypa ner o hålla om honom när jag somnar. Mamma älskar dig så otroligt mkt!! Natti on all of you....








Inga kommentarer: