torsdag 4 december 2008

skönt....

Känns riktigt bra med dig nu. Eller hur..?
Skön känsla iaf. Och lättande.....

Orkar inte skriva nåt speciellt idag. Jobb som vanligt var det. Xander var precis lika duktig denna morgonen när jag lämnade av honom. Men jag undrar jag när han ska ställa in sig på att han ska upp 5.45? ha ha.. han är ju så trött stackarn på mornarna'.. tar en liten stund att väcka honom. Men han blir iaf inte ledsen och gnällig när jag gör det, och det är duktigt fastän han är så liten..

Åh, var så härligt o komma hem efter jobbet och mötas av pluttenskrutten som kommer springandes mot mig jämt.. då hör det även till att man ska låtsas ramla bakåt så han tror att han springer omkull en, för då blire skratt! :-) vi käkade kvällsmat. Förberedde allt inför morgondagen. Jag duschade, Xander fick ta sig ett bad.. alltid lika skoj. Plask och lek med gummifiskar! har busat lite och myst o så somnade fisas 19.30.

Nu vidare... ajöken sa löken till den unge fröken... yeah..


Try to find a beautiful place to lay
These fragile bones of mine...

In flames gooood daaamit!

Inga kommentarer: