torsdag 11 juni 2009

Hej, hej, hemskt mkt hej!
Gör väl en liten snabb uppdatering här då innan jag hoppar in i duschen. =)

Xander är hos sin pappa. Danne var ledig idag och imorgon, så han hämtade Xander från dagis vid lunch idag..så sover pluttas hos honom inatt och kommer hem imorgon kväll. Sen är det min helg! =) Är som vanligt sjukligt tomt utan min lilla älskling här hemma.. men fick en bra kväll ändå. Lillasyster kom och hämtade upp mig vid halv sju. Så stack vi till Valbo och köpte presenter till Xander som fyller 2 år på måndag! Aaah.. 2 ÅR!! Förstår inte vart tiden tagit vägen. Han blir så stor! Gick iaf jättebra, och både Titan och jag fick tag på det vi skulle. Vi hade ju inte mamma med oss då, så nåt som hade tagit kanske 2 timmar med henne tog istället en halvtimme! ;) Vi var iaf hungriga när vi var påväg hemåt. Så vi stannade till i Sandviken och käkade på Jensas. Mysigt! Vi satt o snacka i över en timme om allting. Är så skönt att få den där tiden med varann som systrar. Så tack Titan för en underbar kväll! =) Hon släppte av mig här hemma..vid en halv nio. Och sen dess har jag bara snackat med Camilla på telefon och suttit lite här på datorn. Nu är det dags för en dusch strax. Jobba imorgon... Sen får jag hem min hjärtebit igen!! =)

Fick även en jävligt bra nyhet på jobbet idag!!
Har ju flyttat över till ett annat projekt fr.o.m i förrgår eftermiddag. Betydligt mer svårsålt än det jag suttit på tidigare, men igår spräckte jag nollan iaf. Fint de! =) Hursomhelst, våran coach Kicki kom o snackade med mig på eftermiddan och meddelade att jag även nästa vecka får jobba dagtid! Weehoo! Kunde inte bli mer glad!! Då var det ju 8-17 det gällde då.. var lite knepigt från början, eftersom jag skulle jobbat 13-17 nästa vecka, så har jag skrivit upp Xander på tiderna 11.15-17.45 på dagis. Jag kommer hämta honom från dagis varje dag då, i vanliga fall gör ju pappa det vid 16. Men mamma o pappa kommer typ bo ute i stugan i Malmjärn nu så då blir det svårt med hämtning. Tog ett snack med Kicki iaf.. och jag kommer få jobba 8-16 istället. Så jag kan hämta Xander, plus att han slipper vara där i 12 timmar! Åh va skönt! Löste sig till det allra bästa. Känns skönt med betydligt fler timmar så det blir bra lön ändå. =)

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Skönt!
Duktigt av mig att uppdatera iaf... :P
Här är lite bilder på mitt o Dannes älskade HJÄRTA när han var pytteliten. Såå vacker och underbar! =) VI ÄLSKAR DIG!



Inga kommentarer: