måndag 8 juni 2009

Vore jag en av de sju dvärgarna så är jag just nu Trötter!

Hua va trött jag är nu! Vet inte om det beror på att det är måndag eller vad det nu kan vara. Sov ju ut i helgen... men men. :) Igår på eftermiddan följde jag med Ellis, Mattis o Mio hem till Sofia och Högen. Dom fick ju sin lilla prins för en vecka sedan. Åååh guud vilken känsla det var att få hålla i lilla skatten på 3500 g! :) Han var så vacker så vacker! Underbaring! Blev fika där och lite bus med Mio även. :) Sen hämtade jag Xander hos hans pappa. Går inte att beskriva känslan när han kommer hem till mig igen! Min skatt! Vi busade en MASSA! Så när vi skulle äta på kvällskvisten så sa Xander att han minsann ville sitta inne på sitt rum o äta på hans små stolar o lilla bordet han har. Okejdå sa jag så flyttade vi in allt dit. :) Så stolt han var! Haha. Vi satt i lite drygt en timme o bara snackade och käkade. Gobiten. Sen så fick han ta ett bad och det är ju alltid lika mysigt när vi konverserar med varann medans han ska leka med alla badleksaker. :)
Mattis kom hit en sväng o hjälpte mig med min Internetbank. Det tackar vi för!!
Sen så somnade Xander vid strax efter halv åtta. Gick o la mig i tid igår vilken jag planerar att göra även idag. Blir lätt att tiden bara svischar förbi när man sitter vid datorn..

Jobbade idag då. Gick kanoners. Kom på att jag inte tagit ut min lunch än som jag vunnit. Fick även reda på hur det ser ut fr.o.m nästa vecka och 3 veckor framåt. Börjar ju sina med dagtids jobb och från och med nästa vecka finns det i stort sett ingenting. Bara några fast anställda som kommer ha de gamla tidern 8-17. Så då vare ju snack om kvällstid då.. vilket innebär 13-21. Det är ju en omöjlig tid för mig att jobba iom att jag ska ha Xander. Men snäll som dom va då så kollade coacherna upp möjligheterna för mig att åtminstone få jobba 13-17. Och det fick jag besked om idag att det gick bra. :) Blir ju inte sådär jättemkt..men fortfarande bättre än ingenting! Så får vara glad för det lilla helt enkelt. Många som inte ens har de o jobba liksom...

Jaaa och vad händer idag då om inte att mobilen jag lånat av storasyster slutar fungera!! Fattar inte. Och som Linda sa till mig att det här hade inte ens behövt hänt om inte nån jävla idiot snott min telefon. Hursomhelst så ballade displayen ur. Den var helt vit. Försökte stänga av den o trycka på den igen men förgäves! Vitt vitt vitt vitt!! Så nu har jag en annan telefon som syster Ellis varit snäll att låna ut åt mig. :) Tack tack kära syster!!

Nu ska jag knoppa.. känner mig riktigt trött. Lägger in några gamla bilder först. :)
Nattis nattis!


Haha...Xander tokar sig som vanligt! :)

Bild på Xander och hans pappa från helgen som var... Gobitar!


Jag och plutten min sommaren 2008.

Xander på juldagen 2007.. stilig som få! :)

Inga kommentarer: