lördag 6 juni 2009

Puh! Idag har jag hållt igång hela dagen. Klev upp vid halv tio. Tänkte först att jag skulle kliva upp i tid o så.. men så vafan, fick ju sova ut liksom! =) Denna dag har jag tvättat, tvättat och tvättat. Sängkläder, handdukar, badlakan, våra kläder. Diskade, rengjorde ugnen och heela frysen, dvs rensade, plockade ur alla fack o gjorde rent. Sen tog jag det lugnt ett tag.. för att sedan göra kvällsmat, käka, dammsuga, städa badrummet och moppa golven. Wush... skönt som fan och nu skiiner det överallt! =) Har käkat lite götta även ikväll. Men nu är jag så mätt så jag får inte i mig nånting mer! Det får vara nog helt enkelt! =)


Saknar Xander så sjukt mycket! Önskar att han vore här.. okej han hade sovit vid den här tiden iaf, men bara ha han här. Gå in o kolla på han lite då o då medans han sover.. pussa på han. Och sen fått bära över han till min säng när jag skulle lagt mig. Mysa hela natten. Han ska ju alltid rulla runt o lägga sig med ryggen tätt tätt emot mig när vi sover ihop. Gohjärtat! =)


Japp.. och nu sitter man här. Har film på i bakgrunden. Vad kvinnor vill ha! Haha. Har sett den hur många ggr som helst.. men ändå. Men det är ju på 4:an då.. så det är ju reklam och just nu är det Nyheter. Man orkar ju inte sitta i soffan o följa iaf. Räcker med att höra. =)


Imorgon kommer äntligen min plutt hem!! Träffade han senast igår morse.. känns som att jag varit ifrån han en vecka minst. Usch.. har gråtit två ggr sen igår. Av saknad. Vet inte vad det är men den här gången har det varit väldigt jobbigt när han varit borta... men imorgon får jag pussa o gosa och leka med han! =)




SAKNAR DIG MAMMAS ÄLSKLING!! <3Xander har firat nationaldagen med sin pappa =)

Inga kommentarer: