fredag 5 juni 2009

Saknaden efter dina fotsteg...

Så var fredagskvällen snart över. Imorse när jag lämnade Xander på dagis så kändes det som jag hade en tyngd i kroppen. Tog emot så mkt. Ville bara vara hemma med honom idag och mysa och leka. Kändes ju inte bättre pga att jag visste att Danne ska ha han i helgen. Inget fel med det, absolut inte! =) Bara att jag kände att jag saknade min lilla fis innan jag ens hade gått ifrån han... Sjukt jobbigt! Har tänkt på han så mycket idag mellan samtalen.. min lilla älskling! Mitt goa hjärta! Förstår inte att man kan älska en sån liten, liten människa så mycket! Han är mitt lilla solsken. Det går inte att må dåligt i hans närhet, för han bara är den han är och sprider så mycket glädje! Igår när vi åt t.ex, så satt han och sjöng Pokerface, Bä bä vita lamm och Rockspindeln för mig. Haha. Så jävla klockren! =)
Förra helgen gick ju sådär då.. min mobil blev snodd på förfesten vi var på. Och nej jag var inte speciellt full, jag vet vart jag hade den och nån tog den ur min väska som stod nedanför mina fötter när jag snackade med en tjej. Vetefan hur han/hon lyckats. Jävligt förbannad är jag iaf!! Idiot! Har en annan telefon nu iaf och nytt nr.

Har iaf haft en riktigt trevlig fredagskväll. Stack in till Gävle med Linda, Camilla, Marie och Veronica och käkade på Church Street! Otroligt gott! Nackdelen var kaskadspyan vi fick vara vittnen till. Usch och fyfan! Men orkar inte dra hela historien nu! =) Hade det kanon. När vi åkte så släppte vi av Camilla på tågstationen. Eller hängde snarare med ända till dörrarna på tåget! Haha ;) Sen brummade vi mot Sandviken. Blev avsläppt hos Angelica. Och där har vi göttat hela kvällen lång. Chips, dip, godis.. oj oj oj.. har inte gjort nåt annat än ätit mellan 17 till typ 22. Haha. Satt i soffan hos henne hela kvällen och kollade TV och snackade. Kände bebben sparka några ggr! =) Härlig känsla som fan! Åh vad jag längtar tills du kikar ut! =)

Angelica skjutsade hem mig snäll som hon är. Och nu är jag såå trött! Saknar Xander så det gör ont. Är så himla jobbigt när man kommer hem och ser hans leksaker och så är han inte här. När jag vet att när jag lägger mig och sover så måste jag sova utan honom. Får inte mysa med honom. Usch..pallar inte skriva om det nåmer. Längtar så fruktansvärt mkt tills på söndag!! Då kommer han hem till mig igen. Ååh vad jag saknar dig min hjärtebit!! Nu ska jag lägga mig o sova.. God natt /Ledsen mamma


...FÖR ALLTID..
Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min.
Du är så vacker när du sover,
du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid du och jag...

Det finns inga tvivel,
har aldrig ångrat en sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig...

På BB... med mitt hjärta =)

Inga kommentarer: