fredag 28 augusti 2009

dra mig baklänges.

Xander o hans goa faster Linda! :)

Ja, här satt man då.. svettig o jävlig!
Tog en rask promenad runt Backberg/Norrberg och
kom hem nyss typ. Lär ta mig en dusch känner jag..
men hemskt skönt känns det iaf! Är glad att jag inte
tänkte eller överanalyserade promenaden för mkt,
vilket man har en tendens till att göra, vilket oftast
slutar med att man inte orkar gå. Men nu blev det
mer impulsivt! :)

Jobbat idag då..
Kom hem kvart i 5. Gjorde mig mig lite varma mackor
med champinjonstuvning. Fyy va smarrigt! Sen kollade
jag lite på tv men det är ju fan bara skit som alltid..nästan.
Och på en fredag dessutom?! Iaf..kände mig lite smått
rastlös så jag tog mig en promenad. Var till macken och
hyrde Män Som Hatar Kvinnor. Har ju fortfarande inte sett
den och alla säger att den är så bra. :) Så jag ska slå på den
strax och slappa i soffan med lite götta och ramlösa. Lugn
och skön kväll.. behövs känns det som.

Saknar Xander så himla mkt! Men oj vad dom hade haft
roligt idag! :) Dom hade varit till Dannes pappas jobb, dvs
på Jernvallen. Så Xander hade fått kasta snöbollar. Som
Pippi Långstrump sa han när vi pratade i telefon. Hahaha!
Sen så hade han fått en film av Danne, och så har han fått
en ny, stor säng som han skulle premiär sova i.. :)

Tänk att man kan bli så fruktansvärt trött på hur andra beter
sig. Är det roligt att få sig själv att framstå som att allt man
gör bräcker alla andra JÄMT?? Orkar inte lyssna på människan
längre... så jag väljer bort dig.

Nä..surfa vidare lite..sen film. Mys med sig själv är underskattat!
Hur mkt jag än saknar Xander, och jag skulle kunnat gett mig ut
på nå aktiviteter ikväll, så är tystnaden ibland så skön.. jag behöver
den ibland. För att tänka och rensa upp i hjärnan. Något som jag
kan säga att är ett MÅSTE efter senaste tiden. Aja.. nog om det.
Ha en go' kväll!
Krams..

Xander mumsar muffins :)

Inga kommentarer: