fredag 28 augusti 2009

kom änglar.

good morning!
ställde klockan på 9.30 till idag för jag tänkte ta mig
en sovmorgon. men icke! 7.55 vaknade jag super pigg!
men bättre att vakna då o va pigg än att vakna 9.30 och
bara vilja somna om... :)
xander åkte till sin pappa redan igår.
danne skulle få vara ledig idag så han hörde av sig när
jag var påväg hem från jobbet och frågade om det var
helt omöjligt att han fick xander redan då. så tackar han
mig! danne och jag ställer upp för varandra och jag sa
såklart att jag kan ju inte bli upprörd över att han vill vara
mer med sin son. :)
blev kvar i sandviken till 20 igår kväll. danne kom 19.15.
jag och xander hade varit hos mia (xanders farmor) i typ
en timme då. druckit kaffe osv. jag fick några par tubsockor
av mia o linda. är ju såå skönt att strosa runt i hemma! men
mitt ägg glömmer ju dom självklart. så nu är frågan om jag
verkligen kan hålla mig tills på söndag o få dom, eller om
jag ska sväng förbi o hämta dom sen? :)
färgade håret igår kväll..
alltid lika skönt. konstigt va lite sånt kan göra för en.
tomt utan plutten var det också.. man blir ju alltid lite
tårögd när han inte är hemma och man går och plockar
bland hans leksaker. gobiten mammas!
nepp.. har druckit en kopp kaffe. sjukt va gott det är JUST
precis på morgonen. nu ska jag ta en dusch, sen blir det
en ordentlig frukost. börjar jobba kl 12..
kramar och ha en underbar dag! :)

Inga kommentarer: