tisdag 25 augusti 2009

sjukt bra dag!

Ja.. så skulle man kunna sammanfatta det hela! :)
Gick skitbra på jobbet. Så känner mig himla nöjd. Meen.. som vanligt finns det ju undantag. Pallar verkligen inte med hur "vissa" personer beter sig.
Hualigen.. känner sån trivsel när jag kommer in på jobbet. Men för en stund kan det försvinna.
Men i det stora hela så är allt bra.
Har haft hemskt roligt med Malin idag också. Det behövdes! :)

Så kommer man hem.. pappa o mamma hämtade Xander på dagis vid 4. Så när dom lämnar av han så är det världens gladaste lilla fis som springer mot mig och ger mig världens bamse kram! Vilken lycka! Sen har vi haft det så underbart.. plutten har sagt det ena roliga efter det andra så jag har hållt på o dött av skratt. Han vet ju om när han är rolig också så då flinar han bara och säger samma sak några extra gånger! Haha.
Vi tog åt och tog ett kvällsbad och hade det så mysigt.
Så skulle han prompt inte läsa nån god natt saga utan ville sova på en gång. Han är ju makalös. Han sa "Nee, Xanee sova nu mamma!" Så jag sa "Men lilla älsklingen, vi ska väl ändå läsa en god natt saga först?" Haha.. då hävde han ur sig "Nee mamma, inte läsa nu! Läsa imorron saga. Nu sova!"
Hahaha ja vad ska man säga?


Har inte gjort så mkt annat på kvällskvisten sen Xander somnade. Suttit här vid datorn.. kollat lite tv, pratat i telefon med min Linda. Alltid lika härligt!
Nu ska jag slappa vidare innan det är dags för sängen.. slå en pling till Paola först! :)




Hare gött!


Kram


En busbild på Xander o hans pappa :)

Inga kommentarer: