måndag 24 augusti 2009

trött-måndag.

Fan va texten hoppar runt då.. hm, inte ok!
Men nu blev det ordning iaf..
Veckans tröttaste dag/kväll är snart över!
Det gäller både mig och Xander. Känner mig alltid helt slut i huvudet efter jobbet på måndagar. Och Xander var så trött efter dagis, så han somnade som en stock halv 8.
Själv tog jag en dusch.. helt nödvändigt för att orka hålla mig vaken genom Lipstick Jungle! Det är ju liksom lite utav veckans höjdpunkt det. :) Och tände ljus gjorde jag som vanligt. Är så mysigt att hösten är påväg. Visst, tycker inte alls om det som kommer efter.. men det tar vi då! Nu är nu! Är så fint o se löven som börjat falla till marken. Hösten har en speciellt doft oxå.. går inte att beskriva. Känns friskt. Aja.. nog flummat.
Imorse vid 8 tiden ringde min vaktis. Han ville meddela att dom var påväg att komma till mig och byta ut min kyl o frys. Min frys la ju av här för ett tag sen, så då kom dom ut med en extra frys som jag haft ståendes i köket. Sen så upptäckte dom ju även att mitt kylskåp inte va helt friskt. Så vaktis Lasse var här med nån Gunnar förra veckan.. denna Gunnar skulle kolla upp om det var kompressorn de va fel på, isf skulle dom laga den istället för att byta ut mitt kylskåp/frys. Men det gick inte min vaktmästare med på. Han sa åt dom att fixa allt nytt åt mig! Så imorse kom dom hit o bytte ut allt! Tack Lasse för din bestämdhet! :)
Börjar väl grusa till sig i ögonen.
Ska snart leta mig ned under täcket. Få mysa med världens underbaraste lilla kille! Mitt hjärta!
Natti natt! :)
Krams

3 kommentarer:

gullmalva sa...

Vad fint du har gjort? Visst har du gjort om lite härinne?
Vad skönt med helt ny kyl & frys..inte illa pinkat av vaktis;P

Natti

gullmalva sa...

jag kunde skicka nu!!!!!
:D

Unknown sa...

Vad fint du börjar få de.. Hoppas du haft en till mysig kväll med lill killen :) kram