torsdag 17 september 2009

See you make your way through the crowd.


Åh sån underbar dag detta varit!
Jag kan inte annat än vakna med ett skratt när Xander först stryker mig på kinden o säger "Stackars mamma..jobbar piss-posten!" Haha! Den kommentaren hör ihop med Xanders semester i Jönköping med hans pappa. :) Sen sätter Xander fast sin napp på min näsa och säger "Mamma, jätte jättefin!" Haha makalösa unge! Och så sken solen idag igen! Åh underbara, vackra höst! Du är älskad av mig! Lägger in en bild från BB som Danne tog på oss.. ÄLSKAD från första stund var du! Sjukt hur det bara fortsätter växa hela tiden.. <3



Vi käkade frukost. Xander åt bra. Sen åkte vi in till Sandviken för jag lovade plutten imorse att han skulle få en ny leksak eftersom han varit så duktig när han varit sjuk. Så väl inne i Sandviken så begav vi oss till leksaksaffären först. Och lilla gubben måste ha hängt upp sig på att jag sa EN ny leksak. Han hittade en liten fyrhjuling på en gång som han ville ha, så sa jag att du får ju välja nånting mer! Då hittade vi ett set med 4st rallycross bilar o en lastbil i.. så sa jag vill du ha dom? JAA sa han! Och när jag ska ge honom förp. så ger han mig tillbaka fyrhjulingen. Älskade gobiten, då trodde han att han skulle behöva byta ut den för att få de andra! :) Men det blev båda, så hittade vi även en lastbil som kan bogsera en racerbil, plus en Postis Per dvdfilm! Han blev helt salig! Men en sak är då säker, en mer tacksam unge får man leta efter. Vet inte hur många ggr han sa tack mamma. Och jag poängterade igen att han var värd allt dedär när han varit så duktig trots sina hemska blåsor. :) Hittade en leopardmönstrad halsduk åt mig själv på Lindex. Sen ville Xander ha korv med bröd. Han mölade i sig en hel sån! Och det är mkt om man ser till vad han ätit denna veckan. Vi myste på Selmas, sen träffade vi på Ellis o Mio.. tog sällskap med dom på bussen.. sen besökte vi mamma på hennes jobb.



När vi kom hem så studsade älsklingen omkring medans jag öppnade allt vi köpt! :) Jag packade upp fyrhjulingen åt han redan i Sandviken.. annars känns det ju lite snopet om man får en massa o inte får leka med nåt på en gång. ;) Vi lekte en massa, sen promenerade vi hem till mamma o pappa. Titan o Kim kom på besök. Sen slog jag o fisas följe till Sandviken. Vi släppte av mamma för hon skulle handla, sen följde vi med pappa till återvinningen med en hel släpkärra full med gräs. Går inte o förklara hur kul Xander tycker det är! Han stod bredvid o kastade i små kvistar o löv i containern. :) Sen hämtade vi mammsen, körde en drive på McDonalds o tog med oss maten hem. Oj oj oj vad Xander åt!! Härligt att se! Detta är även första dan på hela veckan som han inte haft nå Alvedon i sig alls.



Mja.. sen lekte vi med bilarna, duschade, myste, så somnade Xander 19. Slumrade till jag med men som tur var ringde Danne. Annars hade jag missat Idol! Gjorde kaffe o kollade på det. Nu börjar jag bli hemskt trött. Kollade lite på Lyxfällan och jag vet inte vad man ska säga. Skrämmande.. tragiskt. Hur lyckas människor? Vet inte om man ska tycka synd om dom eller bli förbannad på det dom gör. Aja.. bra tv är det iaf.
Nu ska jag surfa vidare.. sen sova. Hoppas på sol imorgon igen! :) Om inte annat så tack för dom här dagarna som vi haft det! Natti!





So I sneak out to the garden to see you,
We keep quiet 'cause we're dead if they knew,
So close your eyes, leave this town for a little while...

Inga kommentarer: