lördag 17 oktober 2009

Falling out of a perfect dream, coming out of the blue..

Jag och Xander sommaren -08. :)

Första inlägget på en vecka. Veckan som gått har varit både bra och dålig. Har gått bra på jobbet så det finns väl inte mkt att klaga över. Lite bara. Men inget jag skriver här. Slutade fint med Dress-up Friday och Fredagsmys temat dom börjat köra på. :) Fick även eftermiddagsfika av Mazzanti.. wienerbröd och kaffe. Dägötte!
Det som varit lite mindre bra är att i tisdags så fick Xander ögoninflammation. :( Men jag förstår mig inte på denna underbara pöjk.. man märker att det är besvärande för han men han gnäller inte för fem öre! Min klippa till lillasyster och hennes Kim har varit barnvakt hela veckan så jag fått jobbat. Tusen tack igen!!
Fredagsmys fortsatte med lill pluttas igårkväll. Blev klyftpotatis, schnitzel och kokta grönsaker till middag. Sen åt vi skruvar, chips o dip, drack ramlösa och myste med tända ljus till Idol. :) Underbar kväll med andra ord!

Vi vaknade 9 imorse. Åt mysfrukost och busade. Sen duschade vi och efter det begav vi oss till Sandviken. Xander alltid lika glad över att få åka buss. Haha. Gofjärtas! Vi åkte hursomhelst in för att träffa hans pappa och farbror Jimmy och resten av familjen där. Jimmy bor ju i Linköping, men trots att det går långt mellan gångerna han och Xander träffas så var fis inte ett dugg blyg! Han gav Jimmy en kram när vi kom dit, och sen sprang dom och jagade varann. :)
Blev lite kaffe där o så. Sen gick jag och Xander och veckohandlade mat. Tog bussen hem. Och ikväll stod tacos på schemat. Gott skit! Vi njöt av det, sen kom syster Ellis hit en sväng. Hon skulle ut för första gången sen jag vet inte när ikväll, så jag fick agera sminkös. :) När hon åkt så tände jag och Xander ljus, åt upp resten av skruvarna och kollade på Byggare Bob. ÄLSKAR DIG MYS-XANDER! Helt slut somnade han strax före 20. Jag tog mig en kopp kaffe, åt lite Geisha och kollade på Körslaget. Tycker fan mer o mer om Ugglas alltså. Vilken sprallfia! :)

Nu ska jag slappa vidare.
Tvättstuga imorgon. Sen pratade jag och Ellis lite om att jag och Xander ska till dom imorgon och äta middag. Pys!
Over and out, scream and shout!

Inga kommentarer: