söndag 11 oktober 2009

Well if you want to sing out, sing out!

God morgon!
Eller ja.. jag har varit vaken sen 8.oo. Har ätit ostmacka och är inne på min andra kopp kaffe nu. Åh, blev så glad när jag vaknade o såg gardinerna. Riktigt mysigt nu! Höst höst höst.. älska höst!
Så mycket mer än det har jag väl inte gjort på den stund jag varit vaken. Har Nyhetsmorgon på i bakgrunden. Tänk om helgen kunde ha 3 dagar! Det pratas om stress.. jaa, och lördag eller söndag så städar man ju alltid, tvättar osv. Speciellt om man bor i lägenhet o har tvättstuga. Förbereda inför veckan som komma skall. Jag hinner ju absolut inte tvätta på vardagar. Då äre matlagning o bus med Xander som ska hinnas med under dom ca 2tim jag hinner träffa han innan han somnar. Hur som haver, 1 dag ledighet då. Tackar! Man hinner ju inte varva ner förrän det är måndag morgon igen och larmet ringer 05.15. Men ja än't bitter! :-) Får vara glad för den här dagen iaf. Skönt att inte göra nåånting, förutom en promenad. Och ikväll är det Ensam Mamma Söker. Längtar alltid efter det så fort programmet tagit slut. :-)

Nä.. fortsätta sippa kaffe o njuta.. ljuvliga söndag! Ska man tänka. ;-)



Xander ca 10 mån.
Den här alltid så glada lilla fisen längtar jag så mkt efter nu!
Snart kommer du hem igen. :-)

Inga kommentarer: